واکنش سازمان لیگ به ادعای سپاهان؛ ادامه جنجال 17 میلیارد تومانی

واکنش سازمان لیگ به ادعای سپاهان؛ ادامه جنجال 17 میلیارد تومانی

پایگاه خبری فوتبالی- سازمان لیگ، ادعای باشگاه سپاهان را تکذیب کرد.

به گزارش فوتبالی، یکی از نکات قابل توجه در حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علیه باشگاه سپاهان، 17 میلیارد تومانی بود که این باشگاه به ایجنت یکی از بازیکنانش پرداخت کرده است.

سپاهان در واکنش به این موضوع مدعی شد که در نسخه‌ای از قرارداد که دارای اشتباه بود، این عدد نگارش شده بود و به کمیته انضباطی رفته بود اما نسخه اصلاحی و اصلی که در اختیار سازمان لیگ بوده، با این عدد متفاوت است و عدد صحیح یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان بوده است.

ادعایی که البته توسط سازمان لیگ تکذیب شده و سایت این سازمان ضمن اسم بردن از بازیکنی که این پول به حساب ایجنتش واریز شده (هادی محمدی)، اعلام کرده که  قرارداد قانونی و ثبت شده در سازمان لیگ که با امضاو ممهور به مهر باشگاه و کارگزار مربوطه و بازیکن میباشد و بصورت فارسی و لاتین در قالب عدد و حروف قید شده و دارای اعتبار میباشد همان مبلغ ۱۷ میلیارد تومان است.

نکته مهم اینکه بر أساس اطلاعیه سازمان لیگ، سپاهان به ایجنت احسان پهلوان هم 3 میلیارد تومان داده تا پرداختی این باشگاه به ایجنت دو بازیکنش،  بیست و یک میلیارد و سیصد میلیون تومان باشد.

طبق دستورالعمل ثبت قراردادهای بازیکنان لیگ برتر، پرداخت هرگونه وجه تحت عنوان هزینه کارگزاری توسط باشگاهها به کارگزاران از هر حیث ممنوع است .

9098