رسمی/ روزهای سیاه بایرن مونیخ تمامی ندارند؛ تمدید قرارداد ستاره پرتغالی

رسمی/ روزهای سیاه بایرن مونیخ تمامی ندارند؛ تمدید قرارداد ستاره پرتغالی

پایگاه خبری فوتبالی - ژائو پالینیا قرارداد خود را تا سال 2028 با فولام تمدید کرد، در حالی که در همین تابستان فقط یک قدم با پیوستن به بایرن مونیخ فاصله داشت. 

به گزارش فوتبالی، در آخرین روزهای پنجره نقل و انتقالات تابستانی، بایرن مونیخ قصد داشت با رقم 47 میلیون پوند، ژائو پالینیا را از فولام خریداری کند. پالینیا حتی تست های پزشکی بایرن را نیز پشت سر گذاشت و حتی چند عکس با پیراهن قهرمان بوندس لیگا گرفت، اما این انتقال در آخرین لحظه به هم خورد چون فولام تقاضای 70 میلیون پوند کرد. پالینیا در آن زمان نیز خیلی دوست داشت راهی بایرن شود و حتی مدیران مونیخی به او قول دادند که زمستان نیز برای جذبش اقدام خواهند کرد.

اما این هافبک بیست و هشت ساله دیروز قراردادش را تا سال 2028 با فولام تمدید کرد. پالینیا در سال 2022 به این باشگاه لندنی پیوست و تاکنون توانسته 43 بار در تمامی رقابت ها به میدان برود. حالا باید دید که با وجود این تمدید قرارداد، بایرن مونیخ دوباره برای خرید او در ژانویه و یا حتی تابستان بعدی تلاش خواهد کرد یا خیر. پالینیا یکی از بهترین هافبک دفاعی های لیگ برتر انگلیس به شمار می رود و فولام با تمدید قراردادش، توانست به ارزش او بیافزاید.

4416