سرمربی رونالدو در جام جهانی به لیگ عربستان می‌رود؟

سرمربی رونالدو در جام جهانی به لیگ عربستان می‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی - فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغالی که به تازگی از هدایت تیم ملی لهستان برکنار شده است، ممکن است راهی لیگ عربستان شود و هدایت یکی از تیم های عربستانی را بر عهده بگیرد.

به گزارش فوتبالی ، فرناندو سانتوس در رقابت های جام جهانی 2022 قطر سرمربی تیم ملی پرتغال بود. او رونالدو را در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی یعنی در بازی پرتغال مقابل مراکش نیمکت نشین کرد و در نهایت پرتغالی ها در آن بازی شکست خوردند و از دور رقابت ها کنار رفتند.

فرناندو سانتوس پس از جام جهانی 2022 قطر از هدایت تیم ملی پرتغال برکنار شد و پس از مدتی به عنوان سرمربی تیم ملی لهستان انتخاب شد. اکنون او پس از شش بازی، از لهستان هم اخراج شده است. فرناندو سانتوس در لهستان در شش بازی، سه باخت و سه برد داشت و عملکرد جالبی نداشت.

به گفته الایمانی، خبرنگار عربستانی، باشگاه الشباب عربستان به فرناندو سانتوس توجه نشان داده است و به او به عنوان یک گزینه نگاه می کند. الشباب عربستان شروع خوبی در لیگ عربستان نداشته است و از عملکرد سرمربی آرژانتینی خود یعنی خوان براون چندان راضی نیست و اگر عملکرد ضعیف او ادامه پیدا کند، به سراغ آوردن فرناندو سانتوس خواهد رفت.

1470