جملاتی که باشگاه تازه‌وارد لیگ انگلیس را عصبانی کرد

جملاتی که باشگاه تازه‌وارد لیگ انگلیس را عصبانی کرد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه لوتون تاون پس از اظهارات گرت کروکس مجری بی بی سی در مورد امیدهای بقای این باشگاه از وی انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی ، این باشگاه همچنین راب ادواردز مدیر بی‌بی‌سی اسپورت را نیز به خاطر ارزیابی جنجالی‌اش از این تیم مورد انتقاد قرار داد. کروکس در مورد تیم تازه صعود به لیگ برتر انگلیس پس از شکست در سه بازی اول خود اشاره کرد و گفته بود آنها که قبل از کریسمس سقوط خواهد کرد. لوتون تاون قبل از باخت 2-1 مقابل وستهم در اولین بازی خانگی خود در مقابل برایتون و چلسی هم شکست خورده بود و این نتایج باعث شده است که آنها تنها با دو گل زده و 9 گل خورده در رده نوزدهم جدول قرار گیرند.

گرت کروکس پس از باخت لوتون تاون مقابل وستهام در ستون تیم منتخب هفته بی بی سی خود نوشت: "خوب است که یک بار دیگر رنگ های نارنگی لوتون را در لیگ برتر میبینیم، اما من نمی توانم آنها را خیلی جدی بگیرم و آنها را تا آخر لیگ ببینم. کریسمس احتمالا پایان آنها خواهد بود." ادواردز اکنون فاش کرده است که لوتون در مورد این اظهار نظر مهاجم سابق تاتنهام و کارشناس فعلی بی بی سی با این شبکه تماس گرفته است.

سرمربی لوتون به بی‌بی‌سی گفت: "ما فکر می‌کنیم این گونه اظهار نظر آن هم فقط بعد از سه بازی یک بی‌احترامی است. وقتی چنین نظراتی را می شنوید ناراحت می شوید. وقتی یک کارشناس این را به شما می گوید، فرار از آن سخت خواهد بود. در این سطح از لیگ برتر که قرار است با تیم های بزرگ روبرو شویم، مردم و کارشناسان نظرات خود را خواهند داشت و من فکر می‌کنم این کاری است که کروکس هم برای انجام آن حقوق می گیرد، اما نوع این اظهارنظر توهین‌آمیز بود."  

ادواردز مدیر بخش ورزشی بی بی سی در ایت باره افزود: "ما با آقای کروکس تماس گرفتیم تا جزییات را جویا شویم و با هم صحبت کردیم  اما باید بگویم ما شبکه ای نیستیم که تیمی را تمسخر کنیم. کار ما این است که نتایج و عملکرد تیم ها را در نظر بگیریم و مردم را در جریان تحلیل کارشناسان خودمان قرار دهیم. بنابراین این اظهار نظر فقط یک کارشناسی بوده و قصدی برای توهین وجود نداشته است."

گفتنی است لوتون تاون امروز شنبه در بازی خارج از خانه مقابل فولام قبل از بازی خانگی با وولوز در پایان هفته آینده به میدان خواهد رفت.

۱۰۰۹