بازیکنی که به بدترین کابوس منچستریونایتد تبدیل شد!

بازیکنی که به بدترین کابوس منچستریونایتد تبدیل شد!

پایگاه خبری فوتبالی - جیمز میلنر کاپیتان سابق لیورپول از نظر آماری ثابت کرده که بدترین حریف ممکن برای منچستریونایتد است!

به گزارش فوتبالی، میلنر با اتمام قراردادش با لیورپول در این تابستان به برایتون ملحق شد. جیمز روز شنبه با برایتون در مقابل یونایتد پیروز شد تا کابوس جدیدی را برای شیاطین سرخ رقم بزند.

در حقیقت برایتون با گلهای دنی ولبک، پاسکال گروس و ژائو پدرو با نتیجه سه بر یک در اولدترافورد پیروز شد که هانیبال مجبری تک گل تیم تن هاگ را به ثمر رساند.  میلنر با این پیروزی به بازیکنی با بیشترین پیروزی در مقابل یونایتد در تاریخ لیگ انگلیس تبدیل شد. 

در حقیقت میلنر با یازده پیروزی مقابل منچستریونایتد رکورد تاریخ لیگ انگلیس را دارد. او با شش پیروزی در اولدترافورد، از این حیث نیز به صورت مشترک رکورد دار است. جیمز با چهار تیم مختلف (استون ویلا، منچسترسیتی، لیورپول و برایتون) در  مقابل یونایتد در اولدترافورد پیروز شده است. 

میلنر در آنفیلد تجربه پیروزی هفت بر صفر مقابل منچستریونایتد را دارد. او از سویی با پیراهن منچسترسیتی نیز در اولدترافورد با نتیجه شش بر یک پیروز شده است.  

یونایتد که شروع فصل چندان جالبی را در لیگ انگلیس نداشته، حالا باید آماده بازی بسیار دشوار مقابل بایرن مونیخ در روز چهارشنبه در لیگ قهرمانان اروپا شود.

4125