محمد صلاح آماده رفتن به عربستان بود

محمد صلاح آماده رفتن به عربستان بود

پایگاه خبری فوتبالی - مایکل آنتونیو ستاره باشگاه وستهام مطمئن است که محمد صلاح وینگر مصری لیورپول می خواست در همین تابستان به لیگ عربستان برود. 

به گزارش فوتبالی، الاتحاد عربستان تابستان شلوغی مثل دیگر تیم های عربستانی سپری کرد. آن ها موفق شدند بازیکنان بزرگی همچون کریم بنزما و انگولو کانته را به خدمت بگیرند و بعد آن به سراغ جذب محمد صلاح رفتند و حتی 150 میلیون پوند برای این ستاره مصری پیشنهاد دادند، اما قرمزها آن پیشنهاد را رد کردند. اگرچه مدیران الاتحاد آماده ارائه دادن پیشنهاد 200 میلیون پوندی بودند، اما در لحظه آخر نظر خودشان را عوض کردند، چون متقاعد شده بودند که لیورپول به هیچ عنوان قصد فروش صلاح را ندارد. 

به نقل از سایت گل، حالا مایکل آنتونیو در پادکست بی بی سی ادعا کرد که صلاح آماده رفتن به عربستان بود. او در این باره گفت: "محمد پیشنهاد عربستانی ها را رد نکرد، به هیچ عنوان. او را در لیورپول زندانی کردند و به او گفتند که تو هیچ جا نمی روی. البته صلاح قصد جنگیدن با مدیران لیورپول را نداشت و اجازه داد که آن ها کار خودشان را انجام دهند. اما در حقیقت می دانم که او می خواست به عربستان برود. او دیگر کاری زیادی در لیورپول ندارد و به همه جام ها و عناوین رسیده است. عربستان یک فرصت بی نظیر برای او بود."

4416