حمله بی‌امان در فضای مجازی؛ انتقادها از سرلک شروع شد

حمله بی‌امان در فضای مجازی؛ انتقادها از سرلک شروع شد

پایگاه خبری فوتبالی – اخراج میلاد سرلک برای پرسپولیس گران تمام شد و حالا هواداران پرسپولیس او را مقصر اصلی شکست تیم‌شان می‌دانند.

به گزارش فوتبالی، یک اخراج در زمانی که هیچ کس فکرش را نمی‌کرد سرنوشت بازی پرسپولیس و النصر عربستان را تغییر داد. میلاد سرلک با دو خطای بی‌مورد دو کارت زرد گرفت و در اوایل نیمه دوم اخراج شد.

تا قبل از اخراج سرلک پرسپولیس هر طور که بود پابه‌پای النصر جنگید و مقاومت کرد. اما اخراج شماره 10 پرسپولیس همه چیز را به هم ریخت. جای خالی او بعد از اخراج کاملا قابل مشاهده بود و النصری‌ها نهایت استفاده را از این فضا بردند.

سرلک در حالی اخراج شد که همه توقع داشتند او حرفه‌ای‌تر و مسئولانه‌تر بازی کند. اما او در مهم‌ترین بازیِ فصل پرسپولیس رفتار ناشیانه‌ای داشت و مثل یک بازیکن آماتور رفتار کرد.

هواداران پرسپولیس که از بازی تیم‌شان تا قبل از اخراجِ سرلک راضی بودند حالا او را مقصر اصلی شکست تلخ خانگی مقابل النصر می‌دانند. برای همین هم هست که سرلک تبدیل به سوژه اصلی انتقادات هواداران پرسپولیس در فضای مجازی شده است.

چیزی که باعث عصبانیت بیشترِ هواداران پرسپولیس شده این است که آنها در ماجرای معافیت از سربازیِ سرلک خیلی از این بازیکن حمایت کردند. برای همین از او توقع بیشتری داشتند.

نکته مهم‌ این است که سرلک با اخراج در این بازی، بازیِ بعدی پرسپولیس در آسیا را هم از دست داده است. مسابقه‌ای که روز دهم مهر در قطر و مقابل تیم قدرتمند الدحیل برگزار خواهد شد.

1359