مصاحبه شجاعانه دروازه‌بان منچستریونایتد که تحسین‌ها را برانگیخت

مصاحبه شجاعانه دروازه‌بان منچستریونایتد که تحسین‌ها را برانگیخت

پایگاه خبری فوتبالی - آندره اونانا دروازه بان کامرونی منچستریونایتد در مصاحبه پایان بازی و تحمل شکست مقابل بایرن مونیخ عذرخواهی کرد و گفت که مقصر ناکامی تیمش، خودش بوده است.

به گزارش فوتبالی، اونانا با 47.2 میلیون پوند از اینتر به منچستریونایتد ملحق شد که یک اشتباه فاحش را داشت تا تیمش در آلیانس با نتیجه چهار بر سه شکست بخورد. در حقیقت اونانا نتوانست شوت لروی سانه از راه دور را مهار کند  تا تیم آلمانی پیش بیافتد.

دروازه بان کامرونی سه گل دیگر هم دریافت کرد تا یونایتد به روند ضعیفش در بازیهای اخیر ادامه پیدا بدهد. البته اونانا تصمیم گرفت که شجاعانه مقابل دوربین ها قرار بگیرد. وی اظهار داشت:" پس از اشتباهم، کنترل بازی را از دست دادیم. من کسی بودم که تیمم را ناامید کردم. تیم خوب بود. ما این بازی را نبردیم و من مقصر بودم. شروعم در منچستریونایتد خوب نبود. امروز یکی از بدترین بازیهایم را داشتم. این فرصت بزرگی برای ما بود تا از زیر فشار خارج شویم اما دشوار است. باید با هم باشیم. "

ریو فردیناند به تمجید از رفتار اونانا پرداخت:" به او احترام می گذارم. من وقتی در بازیها می باختیم و اشتباه می کردم، حاضر نبودم تا مدتی با رسانه ها صحبت کنم. این نشان از شخصیت اونانا دارد."  پیتر اشمایکل گزارشگر شبکه سی بی اس هم گفت :" خود اونانا شخصا خواستار صحبت با ما شد چون می خواست اتفاقات را توضیح بدهد."

اونانا در سه بازی اخیرش ده گل دریافت کرده است چرا که در مقابل آرسنال و برایتون شش گل خورده بود. 

4125