اعتراض هواداران منچستریونایتد به پنالتی جنجالی مقابل بایرن مونیخ

اعتراض هواداران منچستریونایتد به پنالتی جنجالی مقابل بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ در مقابل منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا صاحب یک پنالتی شد که هواداران شیاطین سرخ به شدت نسبت به این صحنه انتقاد داشتند.

به گزارش فوتبالی، هری کین پاسخ گل راسموس هویلوند را داد و توانست از روی نقطه پنالتی گل بزند  و اختلاف را دوباره به دو افزایش بدهد. هواداران شیاطین سرخ اما از داور به خاطر این ضربه پنالتی به شدت دلخور بودند.  در حقیقت روی یک ارسال کرنر، دایو اوپامکانو با سر به سوی دروازه یونایتد ضربه زد که توپ به بازوی کریستین اریکسن برخورد کرد و داور بازی پس از مشورت با داور ویدیویی، نقطه پنالتی را نشان داد. 

یک کاربر در شبکه اجتماعی اکس در این باره نوشته است:" چطور این پنالتی بود؟ فوتبال دیگر تمام شده است." دیگری نوشته است:" از فاصله دو اینچی به اریکسن هد زد. کریستین باید چه کار می کرد؟ از ما سرقت کردند." سومی نوشته است:" داور ویدیویی شرم آور است. خطا روی پلیستری بیشتر از این پنالتی بود. کریستین باید چه کار می کرد؟ بازوهایش را قطع می کرد؟" و چهارمی نوشته است:" او به سوی بازوهایش هد زد. تصمیم مضحکی بود." پنجمی هم نوشت:" این ضربه پنالتی نبود. به شدت نسبت به کریستین اریکسن سختگیری کردند. دستش را دیگر کجا می توانست بگذارد؟"

4125