فرار مهاجم آرسنال از مدرسه برای تماشای لیگ قهرمانان اروپا!

فرار مهاجم آرسنال از مدرسه برای تماشای لیگ قهرمانان اروپا!

پایگاه خبری فوتبالی- گابریل ژسوس مهاجم آرسنال خاطره جالبی از دوران کودکی خود نقل کرد.

به گزارش فوتبالی ، گابریل ژسوس درباره دوران کودکی خود و علاقه به فوتبال گفت: "من در دوران مدرسه بچه درسخوانی نبودم و مثل اکثر کودکان برزیلی که رویای آنها بازی فوتبال در کوچه و خیابان و سپس در باشگاه های بزرگ برزیل است، من هم فوتبال بازی کردن برایم از هر اولویت زندگی بالاتر بود. باید بگویم 99 درصد هم سن و سالان خودم که با آن ها بزرگ شدم، رویای بازی در لیگ قهرمانان اروپا را داشتند اما شانس به خیلی از آنها برای فوتبالیست حرفه ای شدن رو نکرد."

گابریل ژسوس اضافه کرد: "من گاهی اوقات از مدرسه فرار می کردم تا بتوانم بازی های لیگ قهرمانان اروپا را ببینم. مادرم از این رفتار من عصبانی بود و گاهی اوقات از دستم دیوانه می شد ولی وقتی علاقه من و موفقیت من را در فوتبال دید ترغیب شد تا من فوتبال را ادامه دهم و خوشحالم که همیشه حمایت مادرم را داشتم. در واقع باید بگویم اگر حمایت های مادرم نبود من به جایگاهی که در حال حاضر دارم هرگز نزدیک نمیشدم و بابت این این اتفاق تا آخر عمر مدیون او هستم."

گابریل ژسوس که در تابستان ۲۰۲۲ همراه با دوست و هم تیمی سابق خود در تیم منچستر سیتی به جمع توپچی های لندن اضافه شد در دو فصل اخیر از بهترین بازیکنان آرسنال بوده و در ۳۶ دیدار در رقابت های گوناگون ۱۲ بار برای تیم لندنی گلزنی کرده است.

۱۰۰۹