مهاجم جدید گل‌گهر؛ گلزنی قهار از سورینام

مهاجم جدید گل‌گهر؛ گلزنی قهار از سورینام

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم جدید گل‌گهر آمار گلزنی خوبی در طول دوران حرفه‌ای فوتبالش داشته است.

به گزارش فوتبالی، میچل تیو رده جدیدترین خارجی لیگ برتر ایران است. مهاجم ۳۲ ساله که در هلند به دنیا آمده ولی باتوجه به نژاد سورینامی، تصمیم گرفته برای تیم ملی سورینام، یکی از کشورهای آمریکای جنوبی بازی کند. البته تیو رده یک بازی هم برای تیم ملی زیر ۱۸ سال هلند بازی کرده ولی درنهایت تصمیم وی بازی برای کشور آبا و اجدادی بوده است.

با این حال مهاجم 193 سانتی‌متری جدید گل‌گهر سابقه بازی زیادی در رده‌های باشگاهی هلند را داراست. وی در تیم‌های اکسلسیور، فاینورد، هیرنفین و بردا در لیگ هلند بازی کرده و‌ موفق شده ۳۶ گل در لیگ اریدیویسه هلند به ثمر برساند.

مهاجم گلزن جدید گل‌گهر سابقه بازی در آسیا را هم دارد و برای تیم‌های الفاتح و ابها عربستان و الظفره و حتا امارات بازی کرده و البته آمار خوبی هم در گلزنی دارد؛ به طوری که در لیگ عربستان موفق به‌ ثمر رساندن ۳۰ گل شده است.

مهاجم سورینامی که فصل گذشته در حتا عضویت داشت، درنهایت تصمیم گرفته در ماجراجویی جدید خود به ایران بیاید و ضعف بزرگ تیم مارینوس اوزینیدیس در خط حمله را برطرف کند. مهاجمی که با آمار خوب ۱۱۷ گل و ۱۱ پاس گل در ۲۹۵ بازی در طول فوتبال حرفه‌ای خود نشان داده مهاجمی است که شم گلزنی بالایی دارد و باید دید عملکرد وی در سیرجان چگونه خواهد بود.

1997پ