عذرخواهی ستاره رئال مادرید از هواداران به خاطر شکست در دربی

عذرخواهی ستاره رئال مادرید از هواداران به خاطر شکست در دربی

پایگاه خبری فوتبالی - داوید آلابا ستاره اتریشی به خاطر عملکرد ضعیف رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب و از هفته ششم لالیگا، رئال مادرید در ورزشگاه واندا متروپولیتانو مهمان اتلتیکو مادرید بود و در نهایت با نتیجه سه بر یک شکست خورد تا اولین باخت فصل را متحمل شود. رئال مادرید علاوه بر شکست در این بازی، اصلاً عملکرد خوبی ارائه نداد و حتی بسیاری به انتقاد از سیستم و ترکیب آنچلوتی پرداختند. 

به نقل از سایت گل، مدافع سابق رئال مادرید در شبکه های مجازی از هواداران این تیم به خاطر عملکرد ضعیف تیم عذر خواهی کرد و نوشت: "مادریدیستاها انتظار بیشتری دارند. این بازی ما نبود، این بازی من نبود. روز گذشته ما شما را ناامید کردیم، اما ما خواهیم جنگید و به جایی برمی گردیم که متعلق به رئال مادرید است."

رئال مادرید با این شکست، حتی صدر جدو لالیگا را از دست داد و حالا با یک امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا و خیرونا در رده سوم قرار دارد. بازی بعدی کهکشانی ها در لالگیا، روز چهارشنبه مقابل لاس پالماس خواهد بود و انتظار می رود که وینیسیوس جونیور پس از غیبتی طولانی مدت به ترکیب اصلی آنچلوتی برگردد.

4416