راز رد پیشنهاد منچستر یونایتد از زبان سسکو

راز رد پیشنهاد منچستر یونایتد از زبان سسکو

پایگاه خبری فوتبالی- بنجامین سسکو مهاجم جدید لایپزیگ دلیل عدم پیوستن به منچستریونایتد را فاش کرد.

به گزارش فوتبالی ، سسکو 20 ساله از سال 2019 در رادار یونایتد بوده است. شیاطین سرخ چهار سال پیش این فرصت را داشتند که او را فقط با 3 میلیون پوند به خدمت بگیرند، اما روسای باشگاه تمایلی به پرداخت این قیمت درخواستی باشگاه NK Domzale اسلوونی نداشتند. در عوض، سسکو تصمیم گرفت به RB Salzburg بپیوندد، جایی که در 79 بازی 29 گل به ثمر رساند و 11 پاس گل داد. این مهاجم تابستان گذشته با RB Laipzig قرارداد بست، علیرغم اینکه منچستریونایتد علاقه بیشتری به جذب او داشت و از آن زمان او به دلیل رد پیشنهاد شیاطین سرخ با نظراتی از سوی طرفداران این باشگاه انگلیسی به عنوان یک واکنش تند و شدید روبرو بوده است.

بنجامین سسکو در صحبت با وبسایت مطرح Transfermarkt گفت: "موضوع این است که من واقعاً درگیر این نوع گفتگوها نبودم. اما فکر می کنم بهتر بود به آلمان بیایم. برای من خیلی مهم بود که به جایی بروم که سبک فوتبالی مشابهی با فوتبال من بازی می کند. در لایپزیگ من از قبل می دانستم که باید چه کار کنم و مجبور نبودم دوباره یک فرآیند یادگیری کامل را طی کنم." او تابستان گذشته انتقال به منچستریونایتد را رد کرد تا به ارلینگ هالند ستاره منچسترسیتی تشبیه شده باشد البته او احتمال انتقال به لیگ برتر در آینده را رد نکرده است. سسکو در این باره افزود: "عالی خواهد بود که در روزی لیگ برتر انگلیس بازی کنم. اما فعلاً بیایید روی زمان حال تمرکز کنیم و آینده را هم به زودی خواهیم دید."

این مهاجم اوایل تابستان امسال و یک سال پس از قرارداد خود با سالزبورگ اتریش به طور دائم به RB Laipzig آلمان پیوست. او از آن زمان در تمام رقابت ها در شش بازی سه گل به ثمر رسانده است.

1009