بازگشت احتمالی سانچو با چراغ سبز تن هاگ

بازگشت احتمالی سانچو با چراغ سبز تن هاگ

ایگاه خبری فوتبالی- اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد مصاحبه ای دلگرم کننده  در مورد جیدون سانچو انجام داد

به گزارش فوتبالی ، این سرمربی هلندی پس از پیروزی 3-0 روز سه شنبه در جام اتحادیه فوتبال انگلیس مقابل کریستال پالاس در پاسخ به این سوال که آیا امکان بازگشت برای جیدون سانچو بازیکن مغضوب شیاطین سرخ  وجود دارد به این تیم یا خیر پاسخ داد. وینگر شیاطین سرخ پس از مشاجره با تن هاگ، از استفاده در تمامی امکانات تیم اصلی باشگاه محروم شد. 

 سرمربی منچستریونایتد در مورد این بازیکن به اسکای اسپورت گفت: " من در مورد بازیکنان خاصی صحبت نمی‌کنم که در تیم نیستند. بازگشت سانچو به ترکیب تیم به خود او بستگی دارد." سرمربی سابق آژاکس از بازی دادن به جوانانی مانند فاکوندو پلستری و آلخاندرو گارناچو به جای سانچو راضی به نظر می رسد، زیرا آنها در پیروزی آسان منچستریونایتد در دور سوم جام اتحادیه انگلیس عالی بودند. اما حتی این مصاحبه تن هاگ را می‌توان به‌عنوان نشانه‌ای از امید برای بازگشت سانچو در نظر گرفت.

تن هاگ در ادامه افزود :" ما بازیکنان جوان زیادی در زمین داشتیم و می بینید که آنها هرروز پیشرفت می کنند.  اگر در تیم ما بازیکنی خواهان فرصت بیشتری برای بازی است، باید تلاش بیشتری را داشته باشد!" سانچو پس از اینکه تن هاگ ادعا کرد که در بازی روز ۳ سپتامبر مقابل آرسنال به دلیل عملکرد ضعیفش در تمرینات از لیست تیم حذف شده است، با پستی در شبکه اجتماعی  که حالا حذف شده پاسخ تن هاگ را داده بود که با نظر سرمربی تیم در تناقض بود. این ستاره 23 ملی پوش نوشته بود :" به کسی اجازه نمی‌دهم حرف‌هایی بزنند که کاملاً خلاف واقع است، من در تمرینات این هفته خیلی خوب عمل کردم. من فکر می کنم دلایل دیگری برای موضوع حذف من وجود دارد که من وارد آن نمی شوم. باید بگویم من مدت زیادی است که یک متهم بوده ام که منصفانه نیست!" به نظر می رسد اکنون مقامات منچستر یونایتد بلافاصله پس از آن برای بحث در مورد آینده سانچو و چگونگی حل این وضعیت با تن هاگ ملاقات کردند. شواهد بر  این اساس است که تنها راه حل مشکل، حداقل در کوتاه مدت، عذرخواهی سانچو از تن هاگ است. 

1009