نقل و انتقالات/ رقابت منچستر یونایتد و رئال مادرید بر سر وینگر بایرن مونیخ؛ مذاکرات آرسنال با مهاجم استون ویلا

نقل و انتقالات/ رقابت منچستر یونایتد و رئال مادرید بر سر وینگر بایرن مونیخ؛ مذاکرات آرسنال با مهاجم استون ویلا

پایگاه خبری فوتبالی – منچستر یونایتد در مسیر جذب وینگر بایرن مونیخ، ممکن است مجبور شود تا با رئال مادرید به رقابت بپردازد.

به گزارش فوتبالی، باهم نگاهی به اخبار مهم نقل و انتقالاتی دنیای فوتبال می‌اندازیم: 

منچستر یونایتد در راستای تلاش‌های تن هاگ برای تقویت بار تهاجمی تیم خود، در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه، برای جذب سرژ گنبری تلاش خواهد کرد. رئال مادرید نیز این وینگر آلمانی را زیر نظر دارد. (El Nacional)

.

بنجامین سسکو، مهاجم لایپزیگ، اقرار کرده است که پیشنهاد منچستر یونایتد را رد کرده است و اصرار داشته که تصمیمش مبنی بر انتقال به بوندسلیگا، تصمیم درستی بوده است. (Transfermarkt)

.

بارسلونا برای دائمی کردن قرارداد ژائو کانسلو از منچستر سیتی، با این تیم بر سر مبلغ 30.4 میلیون پوند، به توافق شفاهی دست یافته است. (El Chiringuito)

.

یکی از اهداف غافلگیرکننده بارسلونا، ویلفرد اندیدی است که قراردادش با لستر سیتی، در تابستان آینده به پایان می‌رسد. اندیدی پس از سقوط روباه‌ها به چمپیونشیپ، موفق نشد تا از این تیم جدا شود. (SPORT)

.

مدیر برنامه‌های اولی واتکینز، مهاجم استون ویلا، با ادو، مدیر ورزشی آرسنال درباره انتقال احتمال واتکینز به آرسنال صحبت کرده است. چلسی نیز به این مهاجم انگلیسی علاقه مند است. (Football Transfers)

.

لیورپول در صورت فروش محمد صلاح در تابستان آینده، به دنبال جذب فدریکو کیزا از یوونتوس خواهد رفت. (Fichajes)

کیزا در صورت مهیا بودن شرایط، مایل است تا به لیورپول بپیوندد. (Corriere dello Sport)

2102