آماده باش به سروش/ رفیعی بندهای کفشش را برای الدحیل محکم کرد

آماده باش به سروش/ رفیعی بندهای کفشش را برای الدحیل محکم کرد

پایگاه خبری فوتبالی- در بازی دوستانه پرسپولیس و نساجی، سروش رفیعی به ترکیب اصلی بازگشت. ترکیبی که شاید جلوی الدحیل هم مورد استفاده قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، سروش رفیعی دو فصل است که با بدشانسی دست به گریبان است. او فصل گذشته شروع خوبی در ترکیب پرسپولیس داشت. پست جدیدی که یحیی گل‌محمدی برای او در نظر گرفته بود توانست هم به پرسپولیس و هم به شماره 7 کمک کند اما به یک‌باره اتفاقاتی که در خارج از زمین بازی روی داد سروش رفیعی را از نظر روحی و فنی کمی از شرایط آرمانی دور کرد. نیمکت‌نشینی‌های این بازیکن مدت زیادی به طول انجامید و البته در چندین هفته پایانی توانست به ترکیب بازگشته و یکی از بازیکنان موثر در راه رسیدن به قهرمانی باشد. 

این فصل هم داستان مشابهی برای رفیعی رقم خورد. باز هم شروع با اقتدار و یک اشتباه مشترک با علیرضا بیرانوند مقابل ذوب‌آهن راه او را مجددا به نیمکت رساند. سروش رفیعی در بازی با النصر هم فقط چند دقیقه فرصت بازی پیدا کرد. البته با توجه به قدرت تیم النصر، اینکه یحیی گل‌محمدی با ترکیب دفاعی‌تری بازی کرده و مسعود ریگی را جانشین سروش رفیعی کند خیلی هم تصمیم عجیبی نبود. حالا اما شانس به سروش رو کرده تا این بار خیلی زودتر از فصل گذشته بتواند جایگاهش در ترکیب ثابت را پس بگیرد.

 میلاد سرلک که مقابل النصر با دریافت دو کارت زرد اخراج شده بود غایب بزرگ تیمش مقابل الدحیل خواهد بود. یاسین سلمانی هم همراه تیم امید در هانگژو به سر می‌برد و البته که قرار است امشب به تهران برگردد و فعلا، سروش گزینه اصلی یحیی برای جانشینی سرلک است.

اگرچه سینا اسدبیگی دیگر هافبک دفاعی پرسپولیس هم می‌تواند در این پست بازی کند اما سابقه و تجربه بالای رفیعی قطعا شانس او را برای حضور در میدان بیشتر خواهد کرد. رفیعی در همان چند دقیقه ای که فرصت پیدا کرد مقابل النصر بازی کرد نظم خوبی به خط میانی پرسپولیس بخشید و توانست وضعیت آشفته میانه میدان را تا حدودی سروسامان ببخشد. سروش رفیعی با ارائه یک بازی خوب مقابل الدحیل شاید بتواند جایگاهش در لیگ برتر را هم پس گرفته و به یکی از یازده بازیکن اصلی تیم یحیی تبدیل شود.

4326