شیوه جالب سرمربی چلسی برای احیای بازیکن ناکام: چالش تیرک!

شیوه جالب سرمربی چلسی برای احیای بازیکن ناکام: چالش تیرک!

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی چلسی از چالش تیرک استفاده می کند تا اعتماد به نفس میخایلو مودریک را بالا ببرد هر چند که فعلا این روش موثر نبوده است.

به گزارش فوتبالی، ملی پوش اوکراینی در زمستان گذشته با 100 میلیون یورو از شاختار دونتسک راهی چلسی شد اما نتوانسته در 22 بازی آغازین خود برای باشگاه گلزنی کند.

مودریک در 18 بازی در شاختار در نیمه اول فصل گذشته ده گل به ثمر رساند اما از زمان انتقال به چلسی نتوانسته در سطح لازم ظاهر شود.  پوچتینو در تلاش است تا اعتماد به نفس این بازیکن 22 ساله را احیا کند.  سرمربی چلسی در این باره گفت :" در مورد مودریک، گاهی تمرین شوت به تیرک از بیرون محوطه جریمه را انجام می دهیم. او به من گفت:" دوست ندارم دیگر با تو مسابقه بدهم چون همیشه من را شکست می دهی!" و من هم به او گفتم:" درست است چون من خودباوری دارم و ایجاد تعادل بین خودباوری و کیفیت را به خوبی بلد هستم چون 50 ساله هستم. تو هنوز جوان هستی و باید خودت را بشناسی. امروز برای اولین بار با هم مساوی کردیم چون همیشه من می بردم. حالا  باید اعتماد به نفست را پیدا کنی چون کیفیت بالایی داری در غیر این صورت سخت است که بین اعتماد به نفس و کیفیت به تعادل برسی"

مودریک در زمستان گذشته در یک قدمی پیوستن به آرسنال قرار داشت که ناگهان چلسی وارد رقابت شد و این بازیکن را به خدمت گرفت.

4125