فابین بارتز بازیکن راگبی می شود

فابین بارتز بازیکن راگبی می شود

ایگاه خبری فوتبالی- فابین بارتز دروازه بان سابق منچستریونایتد شانس خود را این بار ورزش راگبی با تیم ملی فرانسه امتحان کرده است.

به گزارش فوتبالی ، فابین بارتز 52 ساله اخیرا در حال تمرین با مربی فرانسوی راگبی ولوک سیلیرز دیده شده است. قهرمان جام جهانی ۱۹۹۸ پس از انجام تمرینات اختصاصی مربیان خود را حیرت زده کرده داست. سیلیرز مربی بارتز با انتشار یک کلیپ کوتاه در شبکه های اجتماعی نوشت:" فابین بارتز دروازه بان با کلاس جهانی  سابق تیم ملی فوتبال فرانسه و منچستریونایتد در اردو با من تمرین کرد. من فقط با ذکر چند نکته به او مطالب را یادآوری می کنم و او خودش همه کار را انجام می دهد!" بارتز در سال 2000 از موناکو به منچستریونایتد پیوست و چهار سال را در جمع شیاطین سرخ گذراند. او در دوران حضورش در اولدترافورد دو قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد. او پیش از بازنشستگی در سال 2007 برای مارسی و نانت هم بازی کرد.

بارتز یک سال بعد، فعالیت خود را در رشته موتور کراس دنبال کرد و در رویدادهایی مانند قهرمانی GT فرانسه، سری Bioracing و جام کاترهام سیگما فرانسه شرکت کرد. او همچنین در سال 2014 وارد مسابقه نمادین 24 ساعت LeMans شد و در مجموع مقام بیست و نهم  را در کلاس LMGTE Am با وسیله خود 458 Sofrev ASP به دست آورد. فابین بارتز اخیرا در جریان اردوی تدارکاتی تیم ملی فرانسه برای رقابت ها جام جهانی راگبی به این تیم  پیوست. فرانسه قرار است در اولین دیدار خود  جمعه همین هفته به مصاف ایتالیا می رود.

۱۰۰۹