ترکیب النصر مقابل الطائی با حضور رونالدو

ترکیب النصر مقابل الطائی با حضور رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته هشتم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، النصر عربستان و الطائی به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد و در نهایت یاران کریستیانو رونالدو چه عملکردی را از خودشان به نمایش می گذارند.

به گزارش فوتبالی ، لوییس کاسترو سرمربی پرتغالی النصر عربستان، برای این بازی از کریستیانو رونالدو و سادیو مانه در ترکیب ثابت خود استفاده کرده است و اندرسون تالیسکا هم برای این بازی در خط حمله النصر توپ می زند.

گفتنی است که تیم النصر در رقابت های لیگ حرفه‌ای عربستان هیچ یک از 5 بازی اخیر خود را واگذار نکرده است. تیم النصر همچنین در رقابت های لیگ حرفه‌ای عربستان در 5 بازی اخیر خود بصورت متوالی پیروز میدان بوده است. به این ترتیب النصری ها در بازی های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته اند.

از سوی دیگر کریس رونالدو هم فرم بسیار خوبی دارد. او در پیروزی چهار بر سه النصر مقابل الاهلی موفق شد دو گل برای تیمش به ثمر برساند و دبل کند و اکنون باید دید که مقابل الطائی عربستان چه عملکردی از خودش نشان خواهد داد.

ترکیب النصر عربستان

نواف العقیدی، سلطان الغنام، لاجامی، لاپورته، الکس تلس، الخیبری، مونتیرو، مارسلو بروزوویچ، اندرسون تالیسکا، سادیو مانه، کریستیانو رونالدو

1470