سه امتیاز برای النصر با گل و پاس گل رونالدو

سه امتیاز برای النصر با گل و پاس گل رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته هشتم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، النصر عربستان و الطائی عربستان به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی النصر موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی کریستیانو رونالدو عملکرد خوبی داشت و در حقیقت با درخشش او بود که النصری ها توانستند در این بازی به پیروزی برسند و هر سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورند.

گل اول النصر عربستان در این بازی در دقیقه سی و دو توسط اندرسون تالیسکا روی پاس کریستیانو رونالدو به ثمر رسید. النصر نیمه اول این بازی را با نتیجه یک بر صفر برد. در نیمه دوم این دیدار، الطائی موفق شد یک گل به ثمر برساند و بازی را یک بر یک مساوی کند. در دقیقه 79 بازی میسیدجان برای اطائی گلزنی کرد. فرصت زیادی برای النصر وجود نداشت تا بازی را جبران کند اما النصری ها در همان فرصت کوتاه موفق شدند گل پیروزی بخش خود را به ثمر برسانند.

در دقیقه 87 بازی کریستیانو رونالدو از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و در نهایت النصری ها هر سه امتیاز بازی را با این گل رونالدو از روی نقطه پنالتی به دست آوردند.

تماشای خلاصه بازی النصر 2-1 الطائی

1470