واکنش پوچتینو به مهمانی گرفتن بازیکن جوان چلسی

واکنش پوچتینو به مهمانی گرفتن بازیکن جوان چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو مربی آرژانتینی به نونی مادوکه و بقیه بازیکنان جوان تیمش هشدار داد چرا که تصویری از حضور این بازیکن 21 ساله در یک مهمانی شکار شده است.

به گزارش فوتبالی، مصدومیت مادوکه در تیم زیر 21 سال انگلیس باعث شد تا این بازیکن از میادین دور باشد. مادوکه در حالی که از مصدومیت برگشته بود، از لیست بازی چلسی و برایتون در جام اتحادیه خط خورد. پوچتینو مدعی شده بود که دلیل خط خوردن مادوکه مربوط به مسائل بدنی او بوده و ربطی به رفتارش نداشته است. حالا مربی آرژانتینی به ویدیوی وایرال شده از بازیکن سابق آیندهوون در یک باشگاه شبانه در میفیر واکنش نشان داده است. 

پوچتینو در مورد دلیل خط خوردن مادوکه از لیست چلسی گفت که بازیکنان جوان دیگری در ترکیب حضور دارند که احترام زیادی به پیراهن باشگاهشان می گذارند. وی اظهار داشت:"همه چیز مشخص است. ویدیویی از او پخش شده است که همه در موردش صحبت می کنند. این چیزی است که باید از آن دور ماند. همه بازیکنان باید بدانند که پوشیدن پیراهن چلسی چه مفهومی دارد و باید از این مسائل دور باشند. این یک مسئله بزرگ نبود اما همیشه باید از چنین شرایطی دور بمانیم. او هم باید از این چیزها دور بماند. او در حال ریکاوری از مصدومیت است و باید ببینیم که در چه شرایطی قرار دارد و آیا در لیست قرار می گیرد و قابل انتخاب هست یا نه. قطعا بازیکنان جوان باید سعی کنند که در زمینه مدیریت این مسائل بهتر شوند. این مسائل فقط مربوط به او نیست بلکه بازیکنان پرشمار دیگری هستند که باید به پیراهن باشگاه احترام بگذارند."

4125