وحشت هواداران منچستریونایتد بعد از فهمیدن نام سرمربی گالاتاسرای!

وحشت هواداران منچستریونایتد بعد از فهمیدن نام سرمربی گالاتاسرای!

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران منچستریونایتد بعد از آن که متوجه شدند که چه کسی هدایت گالاتاسرای را به عهده داردف کاملا مطمئن هستند که تیمشان در مقابل غول های ترکیه ای شکست خواهد خورد!

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا در مقابل بایرن مونیخ با نتیجه چهار بر سه شکست خورد. آنها حالا سه شنبه باید میزبان گالاتاسرای باشند. تیم ترکیه ای در اولین بازی مقابل کپنهاگن به تساوی دو بر دو رسیده است. 

منچستریونایتد در حالی از گالاتاسرای میزبانی می کند که شنبه در مقابل کریستال پالاس مغلوب شده است.  هواداران یونایتد وقتی که فهمیدند مربی گالاتاسرای چه کسی است، تصور می کنند که یک شکست دیگر برای تیمشان در راه است!

در حال حاضر اوکان بوروک هدایت گالاتاسرای به عهده دارد. این مربی در زمان حضورش در استانبول باشاکشهیر توانست یونایتد را در فصل 21-2020 با نتیجه دو بر یک شکست بدهد. دمبابا گل اول آن بازی را به ثمر رساند و ادین ویسکا زننده گل دیگر بود. مربی 49 ساله بین ژوئن 2019 تا ژانویه 2021 هدایت باشاکشهیر را به عهده داشت و در ژوئن 2020 به عنوان سرمربی گالاتاسرای منصوب شد. 

اوکان فصل گذشته فاتح لیگ ترکیه شد و حالا به نظر می رسد که هواداران یونایتد از دیدار دوباره با او وحشت دارند. یک هوادار نوشته است:" یک شکست قطعی دیگر در راه است. باشگاه در مقابل برخی مربیان و باشگاه ها مشکل دارد." دیگری نوشته است:" ما آماده نیستیم." دیگری نوشته است:" حالا  این مربی با یک تیم قدرتمندتر به مصاف ما آمده." و دیگری نیز نوشته است:" به دردسر افتادیم، نه؟"

4125