انتشار صدای اتاق VAR در مورد گل لوئیز دیاز

انتشار صدای اتاق VAR در مورد گل لوئیز دیاز

پایگاه خبری فوتبالی- صدای تماس جنجالی اتاق VAR که لوئیس دیاز را از گل کاملا سالم لیورپول مقابل تاتنهام محروم کرد، برای عموم منتشر خواهد شد.

به گزارش فوتبالی ، طبق خبر اسکای اسپورت لیورپول درخواست رسمی از هیئت داوران حرفه ای بازی های رسمی انگلیس (PGMOL) کرده است تا فایل صوتی بحثی را که بین VAR و داور پیرامون این تصمیم صورت گرفته منتشر کند. هواداران  به ویژه آنهایی که اتفاقات آنفیلد را از نزدیک دنبال می کنند از شنیدن اینکه چگونه مسئولان مسابقه پیام تماس مهمی را اشتباه گرفته اند، ناامید خواهند شد.

دیاز علیرغم اینکه در زمین پرچم زده شده بود، گل سالمی را به ثمر رساند اما در ادامه داور مسابقه دن کوک نکته ای که اتاقک VAR با پیامی سریع جهت بررسی دقیق را ارائه کردند را نادیده گرفت زیرا او معتقد بود که تصمیم صحیح گرفته شده است. این اتفاق باعث شدتا  PGMOL مجبور شود به دلیل خطای انسانی قابل توجیه عذرخواهی کند. علی رغم این عذرخواهی و بررسی ها که در کمیته داوران صورت گرفت این امر باعث کاهش خشم و نگرانی در مرسی ساید نشده است. با این حال، ESPN گزارش می دهد که بحثی که در اتاق VSR پس از گل انجام شد، برای عموم منتشر خواهد شد.در کنار انتشار صدا از تیم VAR، بررسی بیشتر در مورد اینکه دقیقاً چه اتفاقی افتاده است و چه کسی در پیام نای بین داور و تیم VAR در تصمیم اشتباه نهایی مقصر بوده است، صورت خواهد گرفت اما حتی این اتفاق هم برای لیورپول که دو بازیکن اخراج شده خود را در بازی بعدی در اختیار نخواهد داشت، تسلی بخش نخواهد بود.

۱۰۰۹