درسی که نیوکاسل می‌تواند از پاریسن ژرمن برای موفقیت در اروپا بگیرد

درسی که نیوکاسل می‌تواند از پاریسن ژرمن برای موفقیت در اروپا بگیرد

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته دوم از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، نیوکاسل یونایتد و پاری سن ژرمن قرار است فردا شب (چهارشنبه) از ساعت 22:30 به وقت ایران به مصاف هم بروند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

به گزارش فوتبالی ، نیوکاسل تیمی است که با آمدن مالکان عربستانی اوضاع بهتری پیدا کرده است و اکنون در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد. نیوکاسل هم اهدافی در لیگ قهرمانان اروپا دارد و می خواهد در بلند مدت در این رقابت ها تا مراحل پایانی صعود کند و قهرمانی را تجربه کند. پی اس جی که رقیب این هفته نیوکاسل یونایتد است هم به فکر قهرمانی در این رقابت ها است. البته مالکان قطری پی اس جی از سال 2011 به این تیم آمدند و به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بودند اما تاکنون به این هدف نرسیده اند. بهترین نتیجه آن ها در سال 2020 رقم خورد که به فینال رسیدند اما در فینال به بایرن مونیخ باختند و قهرمان نشدند.

یکی از مشکلات پی اس جی تغییرات زیاد سرمربی بوده است. برخی از مربی های آن ها پس از آمدن قطری ها، کارلو آنچلوتی، لوران بلان، اونای امری، پوچتینو، گالتیه و در حال حاضر لوییس انریکه بوده اند. نیوکاسل شاید بتواند با نگه داشتن سرمربی خود یعنی ادی هاو در بلند مدت نتایج بهتری بگیرد. به عنوان مثال منچسترسیتی با داشتن گواردیولا به مدت هفت سال بالاخره توانست قهرمانی در چمپیونزلیگ را تجربه کند.

1471