دو بازی متوالی با استقلال تاجیکستان؛ فرصت 9 امتیازی شدن برای پرسپولیس

دو بازی متوالی با استقلال تاجیکستان؛ فرصت 9 امتیازی شدن برای پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی – دو بازی متوالی مقابل نماینده تاجیکستان در آبان ماه فرصت خوبی برای اضافه کردن 6 امتیاز دیگر به حساب پرسپولیس است.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس شب گذشته یکی از رقبای مستقیم خودش برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را در زمین این تیم شکست داد. 

پیروزی مقابل الدحیل اولین 3 امتیاز این فصل لیگ قهرمانان آسیا را به حساب پرسپولیس واریز کرد. پرسپولیس از اولین بازی‌اش در این فصل مقابل النصر شکست خورده بود و امتیازی نداشت. 

این گروه با حضور تیم‌های النصرعربستان، الدحیل قطر، استقلال تاجیکستان و پرسپولیس گروه مرگ مسابقات این فصل لیگ قهرمانان محسوب می‌‌شود و گرفتن هر امتیازی در آن حیاتی است.

پرسپولیس اولین 3 امتیاز را از الدحیل گرفت. حالا دو بازی بعدی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان است. بازی رفت روز دوم آبان در ورزشگاه آزادی و بازی برگشت روز 15 آبان در دوشنبه برگزار می‌شود.

استقلال تاجیکستان در بازی اولش موفق شد یک امتیاز از الدحیل بگیرد اما از النصر شکست خورد و حالا با یک امتیاز در قعر جدول گروه است. به نظر می‌‌رسد استقلال تاجیکستان ضعیف‌ترین تیم این گروه است. 

حالا پرسپولیس این فرصت را به دست آورده تا در دو بازی متوالی مقابل این تیم، دو پیروزی و 6 امتیاز به دست بیاورد و در جدول گروه 9 امتیازی شود. با پیروزی در مقابل الدحیل در تهران هم به امتیاز 12 می‌رسد و فارغ از نتیجه بازی برگشت با النصر شانس زیادی برای صعود به عنوان تیم اول یا دوم گروه را خواهد داشت. 

1359