مودریک و ساق بندهای خاص در شب گلزنی برای چلسی

مودریک و ساق بندهای خاص در شب گلزنی برای چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- میخائیل مودریک پس از به ثمر رساندن اولین گل خود در چلسی در شب گذشته، ساق بندهای خاص خود را به نمایش گذاشت.

به گزارش فوتبالی ، این بازیکن اوکراینی با یک شوت زمینی پای چپ اولین گل خود را برای چلسی به ثمر رساند و آبی‌ها را در راه پیروزی ۲-۰ مقابل فولام پیش انداخت. مودریک ۲۲ ساله، در ژانویه ۲۰۲۳ با ۹۷ میلیون پوند به چلسی پیوست، پس از اینکه چلسی در رقابت با رقیب لندنی خود آرسنال در حرب این بازیکن پیروز شدند. این وینگر اوکراینی شروع سختی در استمفوردبریج داشت و در ۲۳ بازی اول خود برای این باشگاه موفق به گلزنی نشد. اما پشتکار او نتیجه داد و به او کمک کرد تا اولین گل خود را در بازی شماره ۲۴ در مقابل فولام به ثمر برساند. پس از پایان بازی، ستاره سابق شاختار دونتسک مجموعه ای از عکس های این بازی را در شبکه اجتماعی خود منتشر کرد.

او در شبکه اجتماعی خود  نوشت: "ما تمام توانم را می گذاریم. عملکرد تیمی ما عالی است. باید بگویم افتخار بزرگی است که اولین گلم را برای باشگاه بزرگی مانند چلسی به ثمر رساندم." در تصویر نهایی مودریک ساق بندهای خود را نشان داد.در روی آنها جملاتی مشخص نوشته شده بود که مهم ترین آنها جمله من می توانم بود.

۱۰۰۹