رونالدوی تمام نشدنی؛ کریستیانو کماکان بهترین بازیکن عربستان

رونالدوی تمام نشدنی؛ کریستیانو کماکان بهترین بازیکن عربستان

پایگاه خبری فوتبالی- کریستیانو رونالدو برای دومین ماه پیاپی بهترین بازیکن ماه فوتبال عربستان شد.

به گزارش فوتبالی، فوق ستاره فوتبال جهان که همین چندی پیش به آمار بی نظیر 30 گل زده با پیراهن النصر عربستان رسید و حتی توانست شب گذشته در برتری 3 بر یک النصر در برابر استقلال تاجیکستان زننده یکی از گل های تیمش باشد و به اولین گل آسیایی خودش دست پیدا کند برای دومین ماه پیاپی به عنوان برترین بازیکن لیگ عربستان انتخاب شد.

این اتفاق در شرایطی رقم خورده است که لیگ عربستان خالی از بازیکن بزرگ نیست و در آن ابرستارگانی چون بنزما و نیمار حضور دارند و گرفتن چنین جایزه ای برای دومین ماه پیاپی نشان دهنده از سطح بالای رونالدو در این سن و سال است.

رونالدو که در ماه سپتامبر در 4 مسابقه النصر در لیگ عربستان به میدان رفته آمار 5 گل و 3 پاس گل را از خود برجای گذاشته است و مسِولان لیگ عربستان را به نوعی با این عملکرد ستودنی خود مجاب کرده است که جایزه بهترین بازیکن ماه سپتامبر لیگ را به او اهدا کنند.

قطار لیگ عربستان که تا بدینجای کار از هشت ایستگاه گذر کرده است الهلال را به عنوان صدرنشین می بیند اما این درحالی است که النصر پرستاره باکسب 18 امتیاز و با 2 امتیاز اختلاف نسبت به الهلال در رتبه چهارم قرار دارد. 

در همین راستا ستاره پرتغالی که تا بدینجای کار بر روی 60 درصد گل های این فصل النصر در لیگ عربستان تاثیر مستقیم داشته است برخلاف تیمش با 10 گل زده و 5 پاس گل هم صدر جدول گلزنان و هم صدر جدول برترین گلسازان را در اختیار دارد و بعید به بنظر می رسد که نتواند در پایان حداقل عنوان آقای گلی را به دست آورد.

9098