گزارش ویژه/ وقت باور کردن فاصله رسید؛ فوتبال باشگاهی ایران از عربستان جا ماند!

گزارش ویژه/ وقت باور کردن فاصله رسید؛ فوتبال باشگاهی ایران از عربستان جا ماند!

پایگاه خبری فوتبالی- هم پرسپولیس و هم نساجی در برابر دو باشگاه عربستانی النصر و الهلال، به راحتی شکست خوردند.

به گزارش فوتبالی، در طی دو هفته اخیر سه قطب اصلی فوتبال عربستان به ایران آمدند. تیمهای النصر و الهلال توانستند خیلی راحت به پیروزی دست پیدا کنند و تیم های ایرانی در برابر آن ها ناکام مطلق بودند! تکلیف بازی سپاهان و الاتحاد را هم قرار است کمیته انضباطی ای اف سی مشخص کند. هر چند رسانه های عربستانی گمانه زنی می کنند که بازی سه بر صفر به نفع، الاتحاد عربستان می شود.

از زمانی که کریستیانو رونالدو در انتقالی عجیب ره فوتبال عربستان را درپیش گرفت و راهی تیم النصر شد فوتبال جهان، رفته رفته با کوچ عظیم و باورنکردنی ستارگان مطرح فوتبال جهان به تیم های عربستانی رو به رو شد؛ از نیمار تا کریم بنزما و میلینکوویچ ساویچ و دیگر نفرات.

در چنین شرایطی پیش بینی می شد که سطح فوتبال عربستان فراتر از حد انتظار می رود و فاصله معناداری را با لیگ های حاضر در سطح فوتبال آسیا ایجاد می کند.

در همین راستا و در مقطعی که تیم های الهلال، الاتحاد و النصر با نمایندگان ایران همگروه شدند تقریبا همه مطمئن بودند که نمایندگان فوتبال ایران نمی توانند عملکرد خوبی را در برابر این سه غول عربستانی داشته باشند و البته حدس همه هم درست از آب درآمد؛ پرسپولیس در مصاف با النصر خیلی ترسو بازی کرد و البته با اتفاقاتی که در جریان بازی رقم خورد و مهدی ترابی را به علت مصدومیت و میلاد سرلک را به علت اخراج از دست داد نتوانست بازی همیشگی خودش را ارائه کند و دو بر صفر در برابر یاران کریستیانو رونالدو شکست خوردند.

الهلال هم کار راحتی را در برابر نساجی که عملا به کم تجربگی اش باخت داشت و توانست با 3 گل این تیم را مغلوب کند. علاوه براین فعلا تکلیف بازی الاتحاد و سپاهان هم مشخص نیست و همانطور که گفته شد احتمال رقم خوردن این اتفاق که نتیجه 3 بر صفر به سود نماینده فوتبال عربستان اعلام شود. با نگاهی سطحی کاملا متوجه فاصله افتادن عجیب میان کیفیت تیم های عربستانی و تیم های ایرانی می شویم ؛ دو بازی و پنج گل خورده و بدون گل زده و البته دو باخت خیلی ساده و راحت !

حالا باید باور کرد که فوتبال باشگاهی ایران، از فوتبال عربستان جامانده است. 

گزارش از جواد حامدنیا/ پایگاه خبری فوتبالی 

9098