نقل و انتقالات/ چلسی پیشتاز در راه جذب اوسیمهن؛ امید سانچو به بازگشت به بوندسلیگا

نقل و انتقالات/ چلسی پیشتاز در راه جذب اوسیمهن؛ امید سانچو به بازگشت به بوندسلیگا

پایگاه خبری فوتبالی – ویکتور اوسیمهن با توجه به مشکلاتی که با تیم ناپولی پیدا کرده است، به درهای خروج بسیار نزدیک شده است و تیم لندنی یکی از محتمل ترین مقصدهای این بازیکن به شمار می‌رود. 

به گزارش فوتبالی، با هم به دنیای شایعات نقل و انتقالاتی فوتبال سفر می‌کنیم:

منچستر یونایتد به طور فزاینده ای علاقه دارد تا پس از اختلاف جیدون سانچو با اریک تن هاگ، این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان، به فروش برساند. این وینگر انگلیسی، به طور منظم با ادین ترزیچ، سرمربی بروسیا دورتموند، درباره بازگشت احتمالی‌اش به بوندسلیگا در ارتباط بوده است. (Sky Sports Germany)

.

پدر الکسیس مک آلیستر در توضیح انتقال پسرش به لیورپول به جای منچستر سیتی و چلسی، اعلام کرده که لیورپول بیشتر از هر تیم دیگری به داشتن او در تیم خود علاقه نشان داده است و به نقش مهم یورگن کلوپ نیز اشاره کرده است. (Liverpool Echo)

.

آرسنال نیز به رقابت جذب مارکوس لئوناردو، مهاجم سانتوس، پیوسته است. او به تیم‌های اروپایی بزرگی لینک شده است. (Fichajes)

.

چلسی در موقعیت بهتری برای جذب ویکتور اوسیمهن در تابستان آینده قرار دارد. ایوان فرگوسن از برایتون و ایوان تونی از برنتفورد، دیگر گزینه‌های آبی‌ها برای پست مهاجم نوک هستند. (Caught Offside)

.

اوسیمهن توسط رئال مادرید نیز رصد می‌شود و به عنوان گزینه جانشین کیلیان امباپه به شمار می‌رود. (AS)

تاتنهام برای فروش پیر امیل هویبرگ، مبلغ 28 میلیون پوند طلب کرده است. یوونتوس به جذب این هافبک دانمارکی علاقه مند است. (Gazzetta dello Sport)

2102