انتقاد تند گواردیولا از اشتباهات داوری با حمایت از رقیب خود

انتقاد تند گواردیولا از اشتباهات داوری با حمایت از رقیب خود

پایگاه خبری فوتبالی – پپ گواریولا، سرمربی منچستر سیتی، از استاندارد های داوری که باعث مردود اعلام شدن گل سالم لیورپول در بازی اخیر این تیم مقابل تاتنهام شد، ابراز عصبانیت کرد.

به گزرش فوتبالی، گل لوییس دیاز در بازی روز شنبه تاتنهام و لیورپول، توسط داور اصلی بازی مردود اعلام شد و داوران ویدیویی نتوانستند مانع مردود اعلام شدن گل سالم این بازیکن بشوند. 

کمیته داوران فدراسیون فوتبال انگلیس، روز سه شنبه با انتشار مکالمه بین داور اصلی بازی و اتاق VAR ، تایید کرد که عدم ارتباط صحیح بین سیمون هوپر و دارن انگلند، داور ویدیویی بازی، باعث هدر رفتن گل صحیح لیورپولی‌ها شده است. 

گواردیولا درباره این اتفاق و اشتباهات داوری گفت:" آن‌ها باید سیستمی پیدا کنند که در آن، بازیکنان و خود بازی، نقش محوری را ایفا کنند، نه در اینجا بلکه در تمام کشورها. داوران و VAR نقش‌های اصلی را در اختیار دارند." او همچنین اینگونه ادامه داد:" و اسکار می‌رسد به... . آن‌ها باید یک قدم به عقب بردارند. موضوع اصلی بازیکنان هستند. متواضع تر باشید و بگذارید بازیکنان کاری که باید را انجام دهند، و آن‌ها بهتر خواهند شد. من کاملا درک می‌کنم که لیورپول از این موضوع چقدر ناراحت است. ممکن بود هر باشگاه دیگری جای آن‌ها باشد اما روسای داوران تصمیم می‌گیرند که ما باید چکار کنیم و ما نیز آن‌ها را دنبال خواهیم کرد. همه می‌دانند که آن‌ها اشتباه کردند و لیورپول تاوان بزرگی برای آن داد. در این نوع بازی‌ها، این مسئله خیلی مهم است."

2102