غرور خاص زلاتان، دلیل برهم خوردن انتقالش به آرسنال

غرور خاص زلاتان، دلیل برهم خوردن انتقالش به آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی – از زلاتان ابراهیموویچ نیز می‌شود در میان بازیکنانی که روند انتقال آن‌ها به آرسنال، با موفقیت به پایان نرسید نام برد و حالا این مهاجم بازنشسته دنیای فوتبال، از صحبت‌های خصوصی اش با آرسن ونگر، پرده برداشته است.

به گزارش فوتبالی، زلاتان ابراهیموویچ بار دیگر این نکته را فاش کرد که پیش از تغییر نظرش و رد کردن درخواست آرسن ونگر برای شرکت در تمرین آزمایشی، در آستانه انتقال به آرسنال قرار داشت. این بازیکن سوئدی، در ابتدای دوران حرفه ای خود، شانس این را داشت که به یک توپچی تبدیل شود و در میان لیست بلند بالای استعدادهای شناخته شده توسط آرسن ونگر قرار داشت.او حتی با پیراهن آرسنال، عکسی را به ثبت رساند اما در نهایت، انتقال او به شمال لندن، با شکست مواجه شد.

او حالا درباره عدم تمایل خود برای شرکت در تمرین آزمایشی آرسنال، گفته است:" وقتی جوان بودم، مورد علاقه تیم‌های زیادی بودم و یکی از آن‌ها آرسنال بود. پس به دفتر آقای آرسن ونگر رفتم و حس حال عجیبی داشتم زیرا بازیکنانی مثل برگکمپ، هنری، لیونبرگ، ویرا و همه این بازیکنان را دیدم و با خودم می‌گفتم وای، اینجا باشگاه بزرگی است زیرا این بازیکنان را در تلویزیون می‌دیدم، حتی اگر در رده های بالای سوئد بازی کرده بودم اما این اتفاق بزرگی بود و احساس می‌کردم که یک قهرمان هستم. هفته پیش داشتم در پلی استیشن با این بازیکنان بازی می‌کردم و حالا با ونگر در دفترش صحبت می‌کردم و او با آن لحجه فرانسوی اش، قد بلندی داشت. انتظار نداشتم که آنقدر بلند قد باشد. وارد دفترش شدم و با هم صحبت کردیم و او از من پرسید تو چه می‌خواهی؟ او می‌خواست تا مرا بشناسد، تا مرا حس کند زیرا او از آن دسته افراد است که بی دلیل بازیکن نمی‌خرد، فکر می‌کنم که می‌خواهد بازیکنی که می‌خرد را بشناسد. در انتها او یک پیراهن شماره 9 آرسنال به همراه داشت و گفت که از تو می‌خواهیم که بیایی و دو هفته به صورت آزمایشی در تمرینات شرکت کنی. همه چیز خوب بود تا اینکه او گفت باید در تمرین آزمایشی شرکت کنی. من به او نگاه می‌کردم، او ونگر بود و من آن زمان کسی نبودم. گفتم که من در تمرین آزمایشی شرکت نمی‌کنم و او گفت که منظورت چیست؟ من جواب دادم که من در تمرین آزمایشی شرکت نمی‌کنم، یا مرا می‌خواهی یا نمی‌خواهی در غیر این صورت من چرا اینجا هستم؟ او پاسخ داد که نه اما باید بیایی و در تمرین آزمایشی شرکت کنی و من نیز گفتم که نه، نه، شما متوجه نیستید، من در تمرین آزمایشی شرکت نمی‌کنم. موضوع این بود، من هیچوقت به آرسنال نرفتم."

تصمیم آرسنال مبنی بر عدم خدمت گیری ابراهیموویچ، تصمیم اشتباهی بود و او به یکی در مسیر دوران حرفه ای خود، به یکی از بهترین مهاجمان نسل خود تبدیل شد.

2102