کامبک خوردن یاران رونالدو با دریافت گل در دقیقه 92

کامبک خوردن یاران رونالدو با دریافت گل در دقیقه 92

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته نهم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، النصر عربستان و ابها به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید و سهم هر تیم از این بازی یک امتیاز شد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی ها النصری ها ابتدا دو گل دریافت کردند و سپس دو گل خوردند تا به این ترتیب کامبک خورده باشند. یاران رونالدو در این بازی نتوانستند پیروزی خود را حفظ کنند و دریافت دو گل سه امتیاز آن ها به یک امتیاز تبدیل شد. این آخرین بازی النصر پیش از فیفادی بود و ستاره های النصر با این مساوی اکنون باید به تیم های ملی خود بروند.

در این بازی اوتاویو در دقیقه سوم بازی روی پاس مارسلو بروزوویچ گل اول النصر را به ثمر رساند. در دقیقه 18 بازی بود که تالیسکا روی سانتر بی نقص سادیو مانه موفق شد گل دوم را برای النصر عربستان به ثمر برساند. از این جا به بعد بازی ورق به سود ابها برگشت.

در دقیقه 36 بازی ابها یکی از گل ها را از روی نقطه پنالتی جبران کرد. در نیمه دوم ابها تلاش زیادی کرد تا گل دوم خود را هم به ثمر برساند و در نهایت در دقیقه 92 بازی بود که کارل توکو اکامبی موفق شد با یک شوت از راه دور گل دوم ابها را به ثمر برساند و بازی را دو بر دو مساوی کند.

1470