عکس؛ ناراحتی رونالدو پس از اینکه تیمش کامبک خورد

عکس؛ ناراحتی رونالدو پس از اینکه تیمش کامبک خورد

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، النصر عربستان در ورزشگاه خانگی خودش مقابل ابها کامبک خورد و نتوانست هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، النصر عربستان در حالی که در این بازی ابتدا دو گل پیش افتاده بود، در نهایت دو گل دریافت کرد و بازی دو بر دو مساوی شد و سهم هر تیم از این بازی یک امتیاز شد.

کریستیانو رونالدو، ستاره و کاپیتان النصر عربستان پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی به شدت ناراحت بود و این قضیه به خوبی در چهره او مشخص بود. رونالدو دوست داشت که تیمش این بازی را ببرد و به این ترتیب با کسب پیروزی به فیفادی برود و به اردوی تیم ملی پرتغال اضافه شود.

رونالدو در این بازی به طور کامل درون میدان حضور داشت اما نتوانست گلزنی کند و یا پاس گل بدهد و به این ترتیب نقش تاثیر گذاری در این بازی برای تیمش نداشت و به نظر می رسد که علت ناراحتی کریس رونالدو پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی هم همین قضیه بوده است.

در هر صورت النصر عربستان اکنون پس از ده برد پیاپی بالاخره متوقف شد و یک نتیجه تساوی به دست آورد و باید دید که روند نتیجه گیری آن ها در ادامه به چه شکل خواهد بود.

1470