سرمربی تاتنهام سکوت خود را در مورد جنجال VAR شکست

سرمربی تاتنهام سکوت خود را در مورد جنجال VAR شکست

پایگاه خبری فوتبالی- آنژه پستکوغلو سرمربی تاتنهام سکوت خود را در مورد جنجال VAR بازی تاتنهام مقابل لیورپول در هفته گذشته شکست.

به گزارش فوتبالی ، در این دیدار تاتنهام پس از گل به خودی جوئل ماتیپ در دقیقه ۹۶ در دیداری که شامل دو کارت قرمز بحث برانگیز برای لیورپول بود، از بازی برنده بیرون آمد. اما اکثریت بازیکنان و هوادارن لیورپول و سرمربی آنها یورگن کلوپ خشم خود را از تصمیم نپذیرفتن گل لوئیز دیاز در نیمه اول برای برتری ۱-۰ لیورپول ابراز کردند. در یک صحنه، داوارن VAR فکر می کردند که تصمیم در زمین این است که گل را بپذیرد توسط دارن انگللند، داور VAR به داور اعلام کردند که بازی باید متوقف شود و گل زده شده مردود است.  کلوپ عصبانی از این اتفاق پیش از دیدار تیمش در لیگ اروپا مقابل یونیون سن ژیل گفت که معتقد است بازی باید با توجه به این اشتباه تکرار شود.

آنژه پستکوغلو درباره این نظر کلوپ گفت: "من این نظر را درست نمی دانم. ما به عنوان مربی در باشگاه های فوتبالمان مسئولیت های سنگینی داریم اما متولی تصمیمات نیستیم. من فکر نمی‌کنم در آن صحنه کسی متوجه شده باشد که چه اتفاقی در طول بازی رخ داده بود. تنها زمانی که به کنفرانس مطبوعاتی رسیدم فهمیدم که این یک اشتباه در ارتباط بین داوران بود که به قیمت یک گل برای لیورپول تمام شد. ما هم یک سیستم بدون خطا و بدون خطا می خواهیم و این آروزی هر مربی خواهد بود." 

1009