وایرال شدن چهره رونالدو وقتی هواداران النصر از بروزوویچ تجلیل کردند!

وایرال شدن چهره رونالدو وقتی هواداران النصر از بروزوویچ تجلیل کردند!

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران النصر شب گذشته با نمایشی طرحی ویژه روی سکوها از مارسلو بروزوویچ تجلیل کردند که واکنش جالب کریستیانو رونالدو در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، هواداران النصر پیش از بازی مقابل ابها از این طرح رونمایی کردند. این بازی با تساوی دو بر دو به اتمام رسید. ستاره پرتغالی در این بازی گلزنی نکرد و اوتاویو و اندرسون تالیسکا گلهای تیم عربستانی را ثبت کردند.  بروزوویچ ستاره سابق اینتر پاس گل اوتاویو را داد تا هوادارانش را خوشحالی کند.

هواداران النصر پیش از شروع بازی طرحی ویژه را برای ملی پوش کروات آماده کردند تا از عملکرد درخشان این بازیکن در شروع کارش در لیگ عربستان تجلیل کنند.  این بازیکن نقشی کلیدی در خط هافبک در تیم لوئیز کاسترو داشته است. النصر در حال حاضر در رتبه سوم لیگ عربستان قرار دارد.

هواداران النصر در زمان رونمایی از طرح خود، فریاد "بوم" را سر دادند. مارسلو نیز برای هواداران تیمش دست زد تا از آنها تشکر کند.  بعد از آن دوربین روی تالیسکا زوم کرد که این بازیکن در ابتدا تصور می کرد که از او تجلیل شده اما بعد از آن به مارسلو لبخند زد. بعد از آن دوربین روی چهره رونالدو رفت که حالت چهره کریستیانو حسابی وایرال شده است. در حقیقت برخی می گویند که کریستیانو کلا نمی دانسته که چه خبر است و برخی هم می گویند که به هم تیمی خود احترام گذاشته است!

4125