تساوی بدموقع لیورپول در روز درخشش صلاح

تساوی بدموقع لیورپول در روز درخشش صلاح

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول در دیدار خارج از خانه مقابل برایتون به تساوی دو بر دو بسنده کرد تا فرصت صعود موقت به رده دوم را از دست بدهد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته هشتم رقابت های لیگ برتر انگلیس، تیم های برایتون و لیورپول از ساعت 16:30 به وقت تهران در استادیوم آمریکن اکسپرس مقابل هم به میدان رفتند. دو تیم در حالی مقابل هم صف آرایی می کردند که لیورپول با 16 امتیاز در رده چهارم و شاگردان روبرتو دی زربی با 15 امتیاز در رده ششم قرار داشتند. 

در نیمه اول برایتون بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 20، سیمون آدینگرا موفق شد گل اول را برای میزبان به ثمر برساند. در ادامه، لیورپول برای رسیدن به گل تساوی فشار زیادی آورد تا اینکه در دقیقه 40، محمد صلاح با پاس گل داروین نونیز، گل اول قرمزها را وارد دروازه میزبان کرد. پنج دقیقه بعد، یک پنالتی به سود لیورپول اعلام شد و محمد صلاح توانست گل دوم را به ثمر برساند تا لیورپول با پیروزی دو بر یک به رختکن برود. 

در نیم دوم هر دو تیم شانس های خوب گلزنی زیادی داشتند، اما از دقیقه 70، به بعد، برایتون سوار بر بازی شد و لوئیس دانک در دقیقه 78، گل تساوی برای میزبان زد تا این بازی در نهایت با تساوی 2-2 به پایان برسد. 

4416