شرایط وحشتناک آژاکس؛ در خطر سقوط!

شرایط وحشتناک آژاکس؛ در خطر سقوط!

پایگاه خبری فوتبالی - آژاکس که همواره یکی از بزرگ ترین تیم های وفتبال هلند بوده است، در حال حاضر در رتبه ای قرار گرفته است که خطر سقوط به پلی آف لیگ دسته دو را حس می کند چرا که آنها در آخرین بازی خود مقابل الکمار در روز یکشنبه با نتیجه دو بر یک شکست خوردند.

به گزارش فوتبالی، آژاکس که 35 قهرمانی لیگ هلند را در تاریخ خود کسب کرده، یکی از سخت ترین دوران های خود را تجربه می کند.  این باشگاه زیر نظر موریس اشتاین سرمربی خود، سه شکست ، دو تساوی و یک پیروزی در شش بازی اخیرش در لیگ هلند کسب کرده است.  بدین ترتیب یکی از موفق ترین باشگاه های تاریخ فوتبال اروپا در رتبه شانزدهم به وقفه بازیهای ملی اکتبر رسیده و بدترین شروع تاریخ خود در لیگ هلند را ثبت کرده است. 

آژاکسی ها به اخراج اشتاین فکر می کنند و احتمال برکناری این مربی در روزهای آینده خیلی زیاد است. اشتاین که پیش از این تجربه هدایت باشگاه هایی نظیر دن هاگ، بردا و اسپارتا روتردام را داشته، در تابستان گذشته به عنوان جاشین هیتینگا انتخاب شد اما شرایط برای او اصلا خوب پیش نرفته است.

آژاکس پس از شکست مقابل فاینورد و توئنته یک نتیجه ناکام دیگر را داشت. وانجلیس پاولیدیس و پاسکال یانسن دو گل آلکمار را در این بازی به ثمر رساندند و کاهش اختلاف توسط برانکو فن دن بومن نیز نتیجه ای در بر نداشت.  55 هزار هوادار آژاکس در ورزشگاه یوهان کرویف آرنا نیز با نتیجه ای ناکام با حسی ناخوشایند از ورزشگاه خارج شدند.

4125