واکنش هافبک آلومینیوم به استوری آلوز: دنبال شلوغ‌کاری بود!

واکنش هافبک آلومینیوم به استوری آلوز: دنبال شلوغ‌کاری بود!

پایگاه خبری فوتبالی - عارف حاجی‌عیدی به استوری اینستاگرامی ریکاردو آلوز واکنش نشان داد داد.

به گزارش فوتبالی، ریکاردو آلوز ستاره پرتغالی تراکتور با انتشار ویدیویی از درگیری خود با عارف حاجی‌عیدی هافبک آلومینیوم حین بازی، با جملاتی تند به این بازیکن جوان حمله کرد و حتی وی را متهم به حضور در حرفه اشتباهی کرد! 

حاجی‌عیدی در ابتدای صحبت‌هایش با خبرنگار فوتبالی به شرح صحنه اتفاق افتاده می‌پردازد: «من دقیقاً متوجه نشدم که راجع به من چه چیزی گفته ولی اگر بخواهم راجع به آن صحنه صحبت کنم باید اشاره کنم که داور خیلی نزدیک به صحنه بود و زمانی که من توپ را از وی گرفتم، با دست سمت چپ خود، دست چپ من را گرفته بود و دست راستش روی گردن من است. پاس را که دادم، مرا می‌کشید که من دست راستش را از گردنم رها کردم.»

وی در ادامه هافبک پرتغالی تراکتور را متهم به شلوغ‌کاری و وقت تلف کردن می‌کند: «من نه مشتی زدم و نه چیزی و فقط گردنم را از دستش رها کردم. آلوز شلوغ کاری می‌کرد چرا که بازی را یک بر صفر جلو بودند و می‌خواست وقت تلف کند. دو دقیقه بعد هم بلند شد و مرا هل داد که داور نزدیک صحنه بود و کامل دید که شلوغ کاری می‌کند و می‌خواهد بازی را بخواباند که کارت زرد داد و برخورد دیگری نبود.»

حاجی‌عیدی مدعی شده که آلوز می‌خواسته وی را در آن لحظه عصبانی کند که او واکنشی نداشته است: «باز هم تاکید می‌کنم که برخوردی نبود و حتی بلند شد و هلم داد و دنبال این بود من واکنشی داشته باشم تا بازی را بخواباند و وقت تلف کند. با این حال من واکنشی نداشتم و داور کارت زرد داد و بعد هم آلوز بلند شد و بازی کرد و مشکلی نداشت؛ این بازیکن فقط و فقط دنبال شلوغ کاری بود.»

1997