صحبت‌های ستاره گران‌قیمت منچسترسیتی بعد از دومین شکست متوالی در لیگ برتر

صحبت‌های ستاره گران‌قیمت منچسترسیتی بعد از دومین شکست متوالی در لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی - یوشکو گواردیول ستاره کروات منچسترسیتی می گوید که آن ها نباید بعد از شکست مقابل آرسنال، دستپاچه شوند و رفته رفته می توانند به روزهای اوج بازگردند. 

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه، سیتیزن ها در ورزشگاه امارات مهمان آرسنال بودند و در نهایت با نتیجه یک بر صفر تن به شکست دادند تا دومین شکست متوالی خود را در لیگ برتر تجربه کنند. این اولین برد آرسنال مقابل منچسترسیتی پس از سالیان دراز بود.

حالا گواردیول ستاره کروات گفت: "نمی توانم بگویم در کجا مرتکب اشتباه شدیم. در کل، خیلی خوب بازی کردیم، اما شاید کافی نبود. می دانستیم که برای این بازی، باید بیش از حد صبور باشیم و در هنگام داشتن توپ، عجله نکنیم. باز هم می گویم که برای بیشتر بازی، واقعا خوب کار کردیم. ما برای هر بازی به بهترین نحو آماده می شویم و برای بازی با آرسنال نیز خیلی آماده و سرحال بودیم. می توانستیم بهتر باشیم، اما فوتبال همین است. حالا باید این بازی را پشت سر بگذاریم. به خاطر نتیجه خوشحال نیستیم و در رختکن کسی نمی خندید. مخصوصاً وقتی دو بازی پشت سر هم می بازیم. متاسفانه آرسنال در دقایق پایانی به گل رسید و ما فرصت جبران کردن نداشتیم. دیگر نباید به آرسنال فکر کنیم."

4416