گزارش فنی/ آرمان رمضانی و 4 گل مسلمی که نزده؛ کمی بدشانس و خیلی بی‌دقت!

گزارش فنی/ آرمان رمضانی و 4 گل مسلمی که نزده؛ کمی بدشانس و خیلی بی‌دقت!

پایگاه خبری فوتبالی- آرمان رمضانی مهاجم مورد علاقه فرهاد مجیدی پس از اینکه به استقلال پیوست، بیشتر به عنوان مهاجم ذخیره به زمین آمد و البته در اکثر اوقات هر زمان هم که آمد مفید واقع شد. 

به گزارش فوتبالی، البته او هیچ وقت مهاجم ششدانگی نبود اما حالا جواد نکونام در بازی با مس رفسنجان نشان داد که می خواهد از او به عنوان مهاجم فیکس استفاده کند.

دلیل اینکه رمضانی فیکس شده را باید اینطور تفسیر کرد؛ مطهری، هرگز یک ماشین گلزنی نبوده و بابایی هنوز با پوشیدن پیراهن استقلال کنار نیامده است. استقلال هم مهاجم ششدانگ مثل دیاباته یا تیام یا روی ژستد (البته ژستد گلهای زیادی برای استقلال نزد) ندارد.

آرمان رمضانی در فصل جدید با بی‌دقتی یا بدشانسی، هنوز موفق به زدن گل نشده است. همانطور که گفته شد رمضانی البته بیشتر ایفاگر نقش ژوکر طلایی در لباس استقلال بوده ولی از بدشانسیِ نکونام، شماره 23 در این ۵ هفته استاد خراب کردن و از دست دادن موقعیت‌ها شده درحالیکه 4 فرصت مسلم گلزنی در این هفته‌ها داشته است. 

رمضانی مهاجم بدی نیست اما همه می دانند او یکی از دسته پرتعداد رفت و برگشتی‌های این فصل استقلال است که با ادامه این روند، شاید در نیم‌فصل هم نامش در صدر لیست خروجی‌ها قرار بگیرد. او در بازیهای رسمی هنوز نتوانسته گوشه‌ای از درخششش در بازیهای دوستانه را تکرار کند. آرمان انگار استرس گل نشدن ضرباتش را دارد و همین استرس، باعث می شود توپهایش گل نشود. در این گزارش موقعیت های صد در صد گل یا موقعیت سازی های آرمان رمضانی در چهار هفته از پنج هفته لیگ برتر را که گل نشده اند، مرور می کنیم:

* هفته اول

رمضانی دقیقه 81 وارد زمین شد و دقیقه 4+90 بود که یک فرصت مسلم گلزنی را با بی‌دقتی محض از دست داد. ارسال از سمت چپ با عبور از همه مدافعان صنعت نفت به او رسید. شماره 23 اما با یک ضربه والی مستقیم، توپ را به بیرون زد درحالیکه به راحتی می‌توانست با یک ضربه آرام ولی دقیق و کمی زاویه‌دار، دروازه فهد طالب را باز کند.

* هفته دوم

این بار شاهد ورود رمضانی از دقیقه 83 به زمین بودیم. او کمتر از یک دقیقه پس از ورودش، صاحب یک موقعیت خوب گلزنی شد. اشتباه دروازه‌بان ملوان در دفع توپ، آن را جلوی پای رمضانی انداخت ولی ضربه پای چپ شماره 23 را اکبرمنادی با یک واکنش درخشان دفع کرد. رمضانی این بار بدشانس بود که گل نزد.

* هفته سوم

برابر سپاهان در اصفهان، نکونام تصمیم گرفت رمضانی را دقیقه 76 به زمین بفرستد. او این بار موقعیت خاصی برای زدن گل نداشت ولی در دقایق پایانی که استقلال رو به بازی مستقیم آورده بود، 2 بار می‌توانست با تصمیم‌های بهتر و زدن ضربات سر دقیق‌تر، موقعیت‌سازی کند ولی هر 2 مرتبه ضرباتش را با بی‌دقتی به دروازه‌بان میزبان هدیه کرد.

* هفته پنجم

رمضانی برابر مس رفسنجان یکی از 11 مرد ابتدایی استقلال بود. او دقیقه 20، سانتر دقیق سلمانی را با یک ضربه بی‌دقت به تور کنار دروازه کوبید درحالیکه به راحتی باید آن را تبدیل به گل می‌کرد. دقیقه 41 هم پاس کلیدی رضاوند را از درون محوطه جریمه با یک ضربه بی‌دقت از دست داد درحالیکه با کمی زاویه دادن به توپ، دروازه را می‌توانست باز کند.

گزارش از علیرضا خطیبی/ پایگاه خبری فوتبالی