بحران در لیگ جزیره با بیش از 100 بازیکن مصدوم

بحران در لیگ جزیره با بیش از 100 بازیکن مصدوم

پایگاه خبری فوتبالی – لیگ جزیره با توجه به وقفه بازی‌های ملی، تا بازگشت ستاره‌های دعوت شده به تیم ملی کشورشان، تا شنبه دو هفته بعد، تعطیل خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، این وقفه ای است که بیشتر سرمربیان تیم‌های پریمیرلیگ، از آن متنفر هستند. در حالی که این وقفه دو هفته‌ای، برای برخی تیم‌ها به معنی مهلت بیشتر است، ستارگان زیادی نیز به تیم‌های ملی کشورشان فراخوانده می‌شوند و در میان نگرانی‌ای حاضر درباره برنامه فشرده بازی‌ها و سلامتی بازیکنان، سرمربیان باید نگران فشار بیشتر بر روی ستاره‌های خود در بازی‌های ملی باشند.

برخی از بازیکنان البته، شانس این را دارند که تا بازگشت بازی‌های لیگ، سلامتی خود را بازیابند. به نقل از داده‌های لیگ برتر انگلیس، در حال حاضر 119 بازیکن در این رقابت‌ها، به دلیل مصدومیت و یا محرومیت، از شرایط بازی به دور هستند.

تیم‌های زیادی در این فصل با مصدومیت بازیکنانشان دست و پنجه نرم کرده اند و می‌توان گفت این مسئله در نتایج آن‌ها هم تاثیرگذار بوده است. منچستر یونایتد، آرسنال و چلسی از ابتدای فصل بازیکنان مهم زیادی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته اند و منچستر سیتی نیز، از استفاده از مهم ترین مهره خود یعنی کوین دی بروینه، محروم بوده است.

با توجه به این بحران مصدومیت که گریبان تیم‌های انگلیسی را گرفته است، باید دید آیا دو هفته پیش رو، این بحران را عمیق تر خواهد کرد یا خیر.

2102