شیری: قهرمانی؟ به شمس‌آذر بیشتر فکر می‌کنم!

شیری: قهرمانی؟ به شمس‌آذر بیشتر فکر می‌کنم!

پایگاه خبری فوتبالی - مهدی شیری معتقد است این تیم در صورتی که الان مقابل الشارجه بازی می‌کرد می‌توانست نتیجه متفاوت‌تری را رقم بزند.

به گزارش فوتبالی، مهدی شیری یکی از بازیکنان جدید تراکتور برای این فصل است که از فولاد راهی تبریز شده تا دوباره با پیراهن یک تیم سرخ لیگ برتری بازی کند. مدافع راست باتجربه تی‌تی‌ها که یکی از بازیکنان خوب این تیم در بازی با آلومینیوم اراک بود و پاس گل چهارم این تیم را به امیرحسین حسین‌زاده داد، در گفت و گو با خبرنگار “فوتبالی” درباره آخرین شرایط تراکتور صحبت کرده که در زیر می‌خوانید:

راجع به بازی با آلومینیوم صحبت کنید. یک برد پرگل خارج از خانه به دست آوردید. انتظار چنین نتیجه‌ای را خودتان از قبل داشتید؟

- بازی سختی بود و واقعاً امسال همه بازی‌ها سخت هستند. مهم این بود که توانستیم به روند رو به رشد خود ادامه بدهیم و این مهم‌ترین موضوع است.

تراکتور برخلاف روزهای ابتدای فصل، الان روی دور برد افتاده و چهار بازی آخرش را با کسب کلین‌شیت برده و شرایط خوبی دارد. می‌توانیم انتظار این نتایج خوب را جلوی تیم‌های بزرگ لیگ هم داشته باشیم؟

- نتایج بازی‌های اول فصل به خاطر خرید بازیکنان زیاد و ناهماهنگی بود که به زمان نیاز داشتیم و خدا را شکر رفته رفته شرایط بهتر شد و توانستیم شرایط خوبی را برای خودمان رقم بزنیم.

خیلی‌ها معتقدند اگر بازی با الشارجه الان برگزار می‌شد، تراکتور می‌توانست برنده باشد و دلیل باخت‌های ابتدای فصل ناهماهنگی تیم باتوجه به اضافه شدن بازیکنان جدید بود. نظر شما در این رابطه چیست؟

- دقیقاً با این صحبت موافقم. اگر برای بازی با الشارجه فاصله‌ای وجود داشت و می‌توانستیم چند بازی در لیگ انجام دهیم، برایمان خیلی بهتر می‌شد. متاسفانه این اتفاق رخ نداد و ناراحتم که بازی‌های حساس ابتدای فصل از جمله بازی با الشارجه را از دست دادیم.

خودت هم بازی با آلومینیوم پاس گل دادی و عملکرد خوبی داشتی. از عملکرد خودت تا اینجای فصل راضی هستی؟

- اول از همه باید خدا را شکر کنم. من در وهله اول برای تیم تلاش می‌کنم و امیدوارم هواداران عزیزمان از بنده راضی باشند. اولویت من این است که اول در خدمت تیم باشم و سپس عملکرد فردی خوبی داشته باشم و باز هم تاکید می‌کنم امیدوارم عملکردم مورد رضایت کادرفنی و هواداران باشد.

نکته جالب پاس گلی که ارسال کردی، استارتی بود که دقیقه نود بازی داشتی و این انرژی بالا مورد توجه هواداران هم قرار گرفته که بعد یک بازی پرفشار همچنان این انرژی را داشتی. برایمان از این لحظه بگو.

- همیشه سعی می‌کنم با تمرینات خوب در شرایط بدنی خوبی باشم و بتوانم تا دقیقه آخر به تیم کمک کنم و به نظرم این اتفاق در این بازی رخ داد. 

تیمتان حتی مقطعی صدرنشین شد و الان هم‌امتیاز با استقلال و پرسپولیس است. می‌توانیم تراکتور را این فصل مدعی جدی قهرمانی بدانیم؟

- مهم این است که بازی به بازی جلو برویم و الان هدف ما فقط بازی بعدی است. سعی می‌کنیم در این چند روز آماده بازی با تیم شمس‌آذر بشویم و مهم برای ما بازی بعدی است که روی آن تمرکز می‌کنیم. هدف بلند مدتی برای خود تصور نمی‌کنیم و فقط و فقط به بازی بعدی فکر می‌کنیم که خوب بازی کنیم.

امسال برای اولین بار در تبریز بازی می‌کنی. زندگی در این شهر چطور است؟

- تبریز شهر خیلی خوبی است و زندگی در این شهر خوشایند است و من و خانواده راضی هستیم. ضمناً باید اشاره کنم که هواداران پرشمار تراکتور به من خیلی لطف دارند که امیدوارم لایق این همه محبت این عزیزان باشم.

تراکتور تیم پرطرفداری است و شما هم سابقه بازی برای تیم‌های پرطرفدار را داری. رابطه‌ات با هواداران تراکتور چطور است؟

- هر وقت اسم تراکتور می‌آید، این تیم معروف به پرشورهاست و این تیم واقعاً هواداران خوبی دارد که امیدوارم دست به دست هم دهیم و کنار هم یک فصل خوب را رقم بزنیم.

پاکو خمز سرمربی سخت گیری است که تمرینات پرفشار وی هم معروف است. نظرت راجع به کار با این سرمربی چیست؟

 - ایشان مربی بزرگ و شناخته شده‌ای است و نیازی به تعریف من ندارد. در تیم ایشان نظم و دیسیپلین حرف اول را می‌زند و امیدوارم امسال هم برای ایشان و هم برای تیم فصل بسیار خوبی باشد.

خیلی‌ها از تعطیلی لیگ ناراحت هستند و انتقاد می‌کنند. شما به عنوان یک بازیکن باتجربه که ملی‌پوش هم بودید، چه نظری در این رابطه دارید؟

- در این مورد دیگر همه صحبت کرده‌اند. به نظرم می‌شد که برنامه‌ریزی جالب‌تری داشته باشند تا شرایط هم برای باشگاه‌ها خوب باشد و هم نمایندگان آسیایی و تیم ملی.

1997