نقل و انتقالات/ تصمیم رونالدو برای آینده اش؛ برنامه منچستر یونایتد برای حل مشکل سانچو

نقل و انتقالات/ تصمیم رونالدو برای آینده اش؛ برنامه منچستر یونایتد برای حل مشکل سانچو

پایگاه خبری فوتبالی – به نظر می‌رسد که کریستیانو رونالدو تصمیم خود را درباره آینده اش گرفته است و همچنان قصد دارد به ماجراجویی‌هایش در دنیای جذاب فوتبال ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، باهم چند خبر نقل و انتقالاتی دنیای فوتبال را مرور خواهیم کرد:

منچستر تصمیم گرفته تا در صورت ادامه این اوضاع سانچو در این تیم، برای کمک به انجام گرفتن انتقال قرضی او، بخشی از حقوق او را پرداخت کند. باور بر این است که سانچو هفته ای 300 هزار پوند در منچستر یونایتد حقوق می‌گیرد. (Daily Mail)

.

کریستیانو رونالدو به النصر اطلاع داده است که قصد دارد تا قراردادش با این تیم سعودی را تا سال 2027 تمدید کند. قرارداد فعلی او در سال 2025 به پایان می‌رسد. (Ali Al-Harbi)

.

آنتونیو سیلوا، مدافع تیم بنفیکا، ترجیح می‌دهد تا به جای لیورپول، به رئال مادرید بپیوندد. این مدافع بند فسخی به ارزش 103.5 میلیون پوند در قرارداد خود دارد. (Record)

.

آرسنال مایل است تا از گابریل ژسوس به عنوان گزینه ای برای کاهش قیمت ویکتور اوسیمهن، مهاجم ناپولی استفاده کند. (Fichajes)

.

منچستر سیتی در تابستان شانس جب ژائو فلیکس را رد کرد تا این مهاجم پرتغالی در نهایت به بارسلونا بپیوندد. (AS)

.

بایرن مونیخ مشتاق است تا دوباره برای جذب ژائو پالینیا، هافبک فولام، در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان تلاش کند. این هافبک پس از شکست روند انتقالش به بایرن در روز آخر پنجره تابستانی، قرارداد جدیدی را با تیم خود به امضا رساند. (Telegraph)

.

چلسی پس از اتمام دوره قرضی لوکاکو در رم، برای فروش او 37 میلیون پوند درخواست خواهد کرد. این مهاجم بلژیکی در سال 2021، با مبلغ 97.5 میلیون پوند به چلسی بازگشت. (Fabrizio Romano)

2102