چرا همبازی سابق رونالدو استقلالی نشد؟

چرا همبازی سابق رونالدو استقلالی نشد؟

پایگاه خبری فوتبالی- علی خطیر، مدیرعامل استقلال روی آنتن زنده برنامه شبهای فوتبالی، دلایل منتفی شدن حضور جلال‌الدین ماشاریپوف در این تیم را توضیح داد.

به گزارش فوتبالی، جلال‌الدین ماشاریپوف یکی از بازیکنان خارجی است که به استقلال لینک شد و البته استقلال هم با وی مذاکره داشت ولی به یکباره جذب این بازیکن ازبک متوقف شد.

 موضوعی که یکی از سوالات پرشمار از علی خطیر مدیرعامل آبی‌ها در برنامه تلویزیونی بود و وی به دلایل منتفی شدن این اتفاق پاسخ داد.

خطیر ابتدای صحبت‌هایش مدعی شد که ماشاریپوف به حضور در استقلال مایل بوده ولی مشکلات سقف بودجه مانع از انجام این پروسه شده است: «ماجرای خرید ماشاریپوف به خاطر سقف قرارداد اجرایی نشد. من با او صحبت کردم و تمایل داشت بیاید.»

مدیرعامل استقلال در ادامه مدعی شد که رقم درخواستی این بازیکن ازبکستانی به یکباره دو برابر شده است: «اعداد و ارقامی که در گام اول با استقلال صحبت شد، به طرز ناگهانی افزایش پیدا کرد.»

اینجا بود که مجری برنامه سوال خود را چنین مطرح کرد که آیا باشگاه دیگری وسط آمد و پیشنهادی داد؟ پاسخ خطیر چنین است: «بله این اتفاق افتاد. بازیکنی که قرار بود با ۳۰۰ الی ۳۵۰ هزار دلار بیاید، درخواستش به ۶۰۰ هزار دلار رسید که کار را سخت کرد. ما برای ثبت قرارداد بازیکنی که جذب کردیم، مشکل داریم و مطمئنا اگر ماشاریپوف را می‌گرفتیم، بیشتر به مشکل می‌خوردیم.»

1997