استقبال کنایه‌دار خطیر از شایعه بازگشت ۴ امتیاز سپاهان

استقبال کنایه‌دار خطیر از شایعه بازگشت ۴ امتیاز سپاهان

پایگاه خبری فوتبالی- علی خطیر کنایه جالبی به شایعه بازگشت ۴ امتیاز کسر شده سپاهان داشت.

به گزارش فوتبالی، یکی از نکات جالب مصاحبه تلویزیونی مدیرعامل استقلال در برنامه زنده تلویزیونی، واکنش علی خطیر به شایعه بازگشت امتیازات کسر شده سپاهان توسط کمیته استیناف بود. جایی که خطیر این اتفاق را با کنایه به فال نیک گرفت و از آن استقبال کرد.

مجری برنامه سوال خود را چنین مطرح کرد که شایعاتی هست که سپاهان می‌خواهد چهار امتیاز خود را برگرداند که علی خطیر چنین واکنشی داشت: «اگر برگردانند ما خدا را شکر می‌کنیم و نفس راحت می‌کشیم. چون مشخص می شود که سقف سوراخ شده و ما هم از سقف عبور می کنیم و قراردادهایی با اعداد بیشتری ثبت می‌کنیم! اگر برگردانند یعنی قانون را شل کرده‌اند و ما هم راحت می‌شویم و استرس نخواهیم داشت.»

در ادامه مدیرعامل آبی‌ها در واکنش به پرسشی مینی بر شکایت از استقلال بابت رد شدن سی میلیارد تومانی از سقف بودجه چنین پاسخ داد: «شکایت از استقلال؟ استقلال تخلفی نکرده و همه چیز ما شفاف است. سی میلیارد؟ تکذیب می‌کنم چرا که ما برخی قراردادها از جمله بلانکو را ثبت نکردیم پس چطور می‌توانیم‌ تخلف داشته باشیم؟»

وی در ادامه راجع به صدور کارت بازی گوستاوو بلانکو هم مدعی شد که فعلا این کارت برای بازیکن آرژانتینی صادر نشده است: «هنوز نتوانستیم قرارداد ایشان را ثبت کنیم و در سقف مشکل داریم و بازیکنان باید قراردادهایشان را پایین بیاورند.»

1997