بازگشت داوید دخیا به منچستر؛ خبری در راه است؟

بازگشت داوید دخیا به منچستر؛ خبری در راه است؟

پایگاه خبری فوتبالی – داوید دخیا، اسطوه منچستر یونایتد، در میان گمانه زنی‌هایی که درباره آینده اش وجود دارد، به شهر منچستر بازگشته است.

به گزارش فوتبالی، این دروازه بان اسپانیایی 32 ساله، در تابستان امسال با پایان قراردادش در منچستر یونایتد و ترک آزاد این تیم، به دوران 12 ساله حضورش در این تیم پایان داد. توافق بین دخیا و منچستر یونایتد برای تمدید قرارداد او به انجام رسیده بود اما این یونایتد بود که پیشنهاد خود را پس گرفت تا با پیشنهادی پایین تر از پیشنهادی که خود از آخرین قرارداد دخیا کمتر بود، به میز مذاکره بازگردد.

این ستاره اسپانیایی از آن زمان به عنوان بازیکن آزاد و بدون تیم بوده است، در حالی که آندره اونانا، جانشین او در منچستر، شوعی ناامید کننده را سپری کرده است. 

در میان فشارهای زیادی که بر روی آندره اونانا وجود دارد، دخیا با فاش کردن بازگشت خود به شهر منچستر، با پستی در اینستاگرام، به آتش گمانه زنی‌ها دمیده است اما به نقل از دیلی میل، دخیا برای تنها چند روز به منچستر آمده تا به کارهای مربوط به خانه اش در این شهر رسیدگی کند. دخیا همچنین در بازی اخیر بانوان منچستر یونایتد مقابل پاری سن ژرمن که با نتیجه 1-1 به پایان رسید، دیده شده است.

باید دید که آیا حضور او در منچستر معنی دیگری نیز خواهد داشت یا خیر.

2102