شاگرد ژابی آلونسو که مورد توجه بارسلونا است

شاگرد ژابی آلونسو که مورد توجه بارسلونا است

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از بازیکنان بایرلورکوزن در حال حاضر مورد توجه بارسلونا و ژاوی هرناندز قرار گرفته است و باید دید که آبی و اناری پوشان برای جذب او اقدام می کنند یا خیر.

به گزارش فوتبالی ، فلورین ویرتز، وینگر و هافبک هجومی بایر لورکوزن است که در حال حاضر بیست سال سن دارد. بارسلونا این بازیکن را زیر نظر خود قرار داده است. این بازیکن در فصل جاری تاکنون برای تیم ژابی آلونسو موفق شده است هفت گل به ثمر برساند و عملکرد خوبی داشته است. به گفته روزنامه موندو دپورتیوو، این بازیکن در تابستان مورد توجه برخی از تیم ها قرار گرفته بود اما در نهایت تصمیم گرفت که در بایرلورکوزن بماند و اکنون باید دید که آینده اش به چه شکل رقم خواهد خورد. این بازیکن محصول آکادمی بایر لورکوزن است و به نوعی از آکادمی همین تیم هم شروع کرده است. 

البته خرید این بازیکن کار آسانی نخواهد بود چرا که با توجه به آینده درخشانی که این بازیکن در پیش دارد، باشگاه آلمانی حاضر نمی شود با رقمی کمتر از 100 میلیون یورو این بازیکن را به فروش برساند و به این ترتیب بارسا با این اوضاع مالی دشوار خود کار بسیار سختی برای جلب رضایت باشگاه آلمانی در پیش خواهد داشت.

1471