شکایت قضایی استقلال از بانیان پرونده سیلوا/ از پرداخت پول احمد موسوی مهم تر بود!

شکایت قضایی استقلال از بانیان پرونده سیلوا/ از پرداخت پول احمد موسوی مهم تر بود!

پایگاه خبری فوتبالی- علی خطیر مدیرعامل استقلال در صحبت‌های دیشب خود به نکته جالبی در خصوص پرداخت طلب سیلوا اشاره کرده است.

به گزارش فوتبالی، رافائل سیلوا در تابستان امسال و بعد از ۲ فصل حضور در جمع آبی‌پوشان  به علت بی‌توجهی و بدقولی مدیران سابق استقلال، ایران را به مقصد برزیل ترک کرد تا به یکی دیگر از بازیکنان خارجی که قربانی کج اخلاقی مدیران فوتبال ایران شده‌اند بدل شود. او پس از نوتیس‌هایی که از سوی مدیران پیشین استقلال بی‌جواب مانده بود به فیفا شکایت کرد تا در نهایت استقلال به پرداخت ۸۰۰ هزار دلار محکوم شود. 

البته استقلال خواهان تجدیدخواهی در این حکم و کاهش مبلغ ذکر شده و به فیفا دفاعیاتش را ارسال کرده است اما آن چیزی که به نظر می‌آید، استقلال به دلیل عدم پرداخت حقوق سیلوا در دو ماه متوالی، نقره داغ شده است. 

مدیرعامل استقلال علی خطیر در بخشی از صحبت‌های دیشبش به این موضوع اشاره کرد که اگر بین ساپینتو و رافائل سیلوا می‌توانست به یک نفر پرداختی داشته باشد طلب مدافع برزیلی را تسویه می‌کرد. همچنین او به این نکته هم گوشه چشمی داشت که در استقلالی که محدودیت مالی درش موج می‌زند اولویت پرداخت نقش مهمی دارد و به این خاطر اگر در مقطعی که استقلالی‌ها پول احمد موسوی را تسویه کردند در باشگاه حضور داشت پول رافائل سیلوا را پرداخت می‌کرد چون دیگر پرداخت طلب موسوی درد استقلال حذف شده از آسیا را دوا نمی‌کرد و البته خسارت سنگین ۸۳۰ هزار دلاری سیلوابه بار نمی‌آمد. 

مدیرعامل استقلال به صراحت اعلام کرد از خاطیانی که در ماجرای سیلوا کوتاهی کردند به مراجع قصایی شکایت می‌کند. 

۹۰۹۸