دو مدافع پرتغالی و یک فرانسوی در لیست خرید منچستریونایتد

دو مدافع پرتغالی و یک فرانسوی در لیست خرید منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد در حال بررسی گزینه هایی برای بهبود خط دفاعی خود است و فهرستی چهار نفره را پیش از پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه تهیه کرده است.

به گزارش فوتبالی ، شیاطین سرخ در این فصل ۱۸ گل در ۱۱ بازی دریافت کرده اند و تنها سه بار دروازه خود را بسته نگه داشته اند. تمرکز تیم اریک تن هاگ به خصوص در عمق دفاع به دلیل مصدومیت های زیاد از بین رفته است. منچستریونایتد در سه بازی گذشته بدون لوک شاو، تایرل مالاسیا و سرجیو رگیلون نتوانسته است یک مدافع چپ تخصصی در ترکیب خود داشته باشد. آرون وان بیساکا، مدافع راست تیم هم چند هفته ای است که مصدوم شده است. رافائل واران چند بازی را از دست داده و انتظار نمی رود لیساندرو مارتینز تا آغاز سال جدید میلادی به دلیل مصدومیت متاتارس آمادگی لازم را برای حضور در میدان داشته باشد.

از این رو تن هاگ مجبور شده است از گزینه های نیمکت نشین مثل  هری مگوایر و ویکتور لیندلوف استفاده کند، اما اگر منچستریونایتد موفق شود یکی از چهار هدف ژانویه خود را به خدمت بگیرد، این وضعیت می تواند تغییر کند. منچستریونایتد برای اولین بار در تابستان ۲۰۲۲ به ایناسیو ستاره اسپورتینگ لیسبون علاقه مند شد البته گفته می شود که نیوکاسل نیز به این بازیکن علاقه مند است. ایناسیو ۲۲ ساله تا سال ۲۰۲۶ با اسپورتینگ لیسبون قرارداد دارد و بند فسخی به ارزش ۵۰ میلیون پوند دارد. SunSport فاش کرد که یک نماینده از باشگاه  منچستریونایتد به لیسبون فرستاده شده است و به او گفته شده است تا پیش از ارائه پیشنهاد در پنجره نقل و انتقالات ژانویه، این بازیکن پرتغالی را در چند ماه آینده از نزدیک زیر نظر داشته باشد. ایناسیو از آکادمی اسپورتینگ وارد تیم اصلی شد و ۱۲۹ بازی برای تیم پرتغالی انجام داده است. آنتونیو سیلوا دیگر گزینه شیاطین سرخ از سال گذشته توسط این باشگاه مورد بررسی قرار گرفته یعنی زمانی که برای اولین بار در سن ۱۸ سالگی وارد تیم اصلی بنفیکا شد.

او قدرت بالقوه خود را نشان داده و همچنین توجه پاری سن ژرمن را به خود جلب کرده است که این اتفاق ارزش او را در بازار نقل و انتقالات افزایش داده است. سیلوا تا سال ۲۰۲۷ با بنفیکا قرارداد دارد و بعید است باشگاه پرتغالی با کمتر از ۸۷ میلیون پوند به او اجازه جدایی بدهد. ژان کلیر تودبیو دیگر گزینه تیم انگلیسی است که باشگاه در تابستان تلاش کرد این مدافع میانی فرانسوی را که به نیس کمک کرد در این فصل در لیگ ۱ بدون شکست باشد را به خدمت بگیرد. 

تودیبو ۲۳ ساله، فاش کرد که به پیشنهادات  خود را بررسی کرده است، اما نگران است که پیوستن به منچستریونایتد یک اشتباه باشد زیرا می تواند فرم او را در آستانه یورو ۱۰۲۴ را مختل کند. تاتنهام نیز ظاهر این مدافع را زیر نظر دارد، اما به خاطر قیمت درخواستی ۳۴ میلیون پوندی او فعلا سکوت کرده است.

۱۰۰۹