ادعای ستاره رئال مادرید: بلینگام از هالند و امباپه بهتر است

ادعای ستاره رئال مادرید: بلینگام از هالند و امباپه بهتر است

پایگاه خبری فوتبالی - کپا آریزابالاگا دروازه بان اسپانیایی رئال مادرید ادعا کرد که جود بلینگام دوران مخصوص به خودش را در پایتخت اسپانیا خواهد داشت و در حال حاضر از ارلینگ هالند و کیلیان امباپه بهتر است.

به گزارش فوتبالی، جود بلینگام شروع ناوباورانه ای در سانتیاگو برنابئو داشته است و توانسته 11 گل و 3 پاس گل در 11 بازی ابتدایی خود با لباس رئال مادرید بدهد. رکورد گلزنی فوق العاده اش حتی از ارلینگ هالند و کیلیان امباپه نیز بهتر است، چون این دو نفر هر کدام 8 گل زده اند. 

بلینگام در حال حاضر یکی از مدعیان جایزه پیچیچی لالیگاست و اگر به همین روند خودش تا پایان فصل ادامه دهد، گرفتن این جایزه اصلاً بعید نیست. حالا کپا آریزابالاگا دروازه بان چلسی که به صورت قرضی در رئال مادرید توپ می زند، در تمجید از بلینگام گفت: "در حال حاضر در سطح جهانی، من کسی را بالاتر از جود بلینگام نمی بینم. در هر بازی می بینیم که بلینگام قابل به انجام چه کارهایی است. امیدوارم به همین عملکردش ادامه دهد. او واقعاً پسر بالغی است و ایده های مشخصی دارد. البته نه باید عملکردش را به خاطر گل هایش بسنجیم، بلکه به خاطر کارهای دفاعی اش باید از او تمجید کنیم. بلینگام دوران خودش را در رئال مادرید خواهد داشت."

4416